Skip to main content

Hi!

Sinds onze verhuizing een half jaar geleden blijkt de entertainment korting van het Spotify pakket niet te zijn verrekend. Eerder kregen we wel de Compleet korting op ons oude adres omdat we zowel internet, tv als mobiel bij KPN afnemen. We hebben overigens een nieuw intneret+TV abonnement afgesloten op het nieuwe adres en bij de mobiele adreswijziging aangegeven dat we het voordeel wilden genieten. Er zit een vreemd teken in onze straatnaam, zou het daarop afgeketst zijn? Enig idee hoe verder?

Groet, Joost

Zijn ook de mobiele abbonementen onderdeel van het hussel?


Ik raad je aan om daar even over te bellen.  De abonnementen moeten op hetzelfde adres staan. Bel 0800-0402 


Goeie vraag @Jeroen Ruiter 


Zijn ook de mobiele abbonementen onderdeel van het hussel?

Jazeker. Maar ik mis in elk geval de korting op de "vaste" factuur.


Ik raad je aan om daar even over te bellen.  De abonnementen moeten op hetzelfde adres staan. Bel 0800-0402 

Hi Joep, staan op hetzelfde adres, maar bij mobiele zie ik dat het vreemde teken (dakje op de a) niet goed overkomt. Zolang de match op postcode + huisnummer gaat zou het goed moeten gaan. Ik zal morgen bellen, merci!


Hi @Kwartje85, is het gelukt om alles goed te krijgen met behulp van 1 van mijn telefonische collega's?