Skip to main content

Hoi,

 

Ik ben van KPN mobiel overgestapt op Simyo.

Ik heb nu wel dezelfde voorwaarden, nl dubbele data.

Echter is nu mijn €5,- op de thuisfactuur komen te vervallen omdat ik geen KPN mobiel meer heb. 

Maar Simyo is KPN. 

Klopt het dat het CombiVoordeel stopt als je naar Simyo gaat? 

Of wordt het weer geactiveerd als mijn Simyo abonnement wordt geactiveerd?

 

Alvast bedankt voor de reactie.

Hallo @Lin171 ,

Als je een Simyo Sim Only abonnement hebt? En woon je op een adres met één van de onderstaande Thuis producten van KPN, dan heb je recht op de voordelen van Simyo Compleet. Op de pagina “Simyo Compleet: verdubbel je bundels!” vind je meer informatie hierover. 

Internet en Basis Internet (met alleen internet) Internet en Bellen, Glasvezel InternetPlusBellen en Basis Internet, Internet en Interactieve TV, InternetplusTV, Glasvezel InternetPlusTV, Alles-in-1 en Glasvezel Alles-in-1, Alles-in-1, Glasvezel Alles-in-1 en Glasvezelpakket, Internet en TV Basis, Internet en TV, Internet en TV 4K.


Bedankt voor je reactie. 

Die dubbele bundels snap ik. 

Het gaat mij om de 5,- korting op de thuisfactuur (Internet/bellen) van het CombiVoordeel. Die is er ineens af. 


Prima @Lin171 ,

Je moet die korting wel zelf even activeren, dat kan op deze pagina: 

https://www.simyo.nl/compleet-activeren

 

 


Met Simyo krijg je alleen bij Simyo voordeel, geen 5 euro entertainment korting meer bij KPN.

Maar gezien de prijs bij Simyo heb je dat voordeel daar al dubbel op de abonnementskosten.


wel beetje vreemd,mijn zusje heeft ziggo en simyou.

probeer haar over te halenen wil ze ook, vooral nu laatste actie van breedbandwinkel  om over te stappen, nu zou ze wel voor pluspakket moeten betalen, wat bij een kpn sim  only niet zo is.  Terwijl anders om wel voordelen zijn, beetje vreemd, simyou is ook van kpn, het zou omgekeerd ook moeten kunnen.mijn zus zou stukken goedkoper uit zijn, meer zenders hebben net als ik heb ook film 1.En al woon ik in buiten gebied(zij niet), mijn snelheid is hoger en betaal minder en heb dus meer dan zij.

en antwoord laat haar overstappen op kpn mobiel, afkoopsom contract¿¿¿.

dus als er een moderater meeleest, je kan een klant krijgen, nu nog de goede wil, waar ik haar ook opgewezen heb klant vriendelijkheid van  kpn, zelf jaar ziggo gehad, alleen trammelant.

er moet wat te regelen zijn, zeker omdat bedrijven onderdeel zijn van elkaar.

van de zomer hier glasvezel, de intentie is bij kpn te blijven, had ziggo even omdat ik game of trones ook wilde kijken en met 10 mb binnen halen...(toen had men nog geen buitengebied 4  ding tenminste mij nooit verteld, zou handig geweest zijn was ik nooit over gestapt. gehe haal nu 70 in de nacht , tot ik wordt afgeknepen 😊vast is 10 a 14 mb)


Tja, Simyo geeft andere voordelen dan een abonnement bij KPN, en dan word het rekenen wat interessanter is voor je.

Simyo is in zoverre KPN dat KPN de aandelen bezit en het een dochter is, voor de rest moeten ze zelf de broek ophouden.

Dus geen gratis plus pakket en geen 5 euro entertainment korting maar wel veel lagere abonnementskosten bij Simyo en dubbele bundels.