Skip to main content

Ik heb sinds kort mijn mobiel ook bij jullie lopen. Daar zit dan ook entertainment voordeel bij alleen wordt dit in rekening gebracht ipv de korting te ontvangen waar ik recht op heb

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Klopt niet helemaal wat u zegt. Het entertainmentvoordeel zit niet bij het mobiele abonnement. Het zit bij het Hussel thuis abonnement. En je ontvangt het als je een mobiel abonnement bij KPNĀ heeft lopen. Hoe oud dat mobiele abonnement is maakt niet uit. Zelfs bij een mobiel abonnement uit 2015 ontvang je dan entertainmentvoordeel.

Heeft u een Hussel thuis abonnement?Ā 


Hoi @N79Ā 

Wat gek dat je ziet dat er entertainmentvoordeel in rekening gebracht zou worden. Dit zie je op de meest recente factuur van je Thuisabonnement?Ā Kun je je gegevens (volledige naam, geboortedatum en adres)Ā invullen in jeĀ ForumprofielĀ en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbijĀ de laatste 3 cijfers van je IBAN bij ā€œpersoonlijke opmerkingenā€ willen vermelden? Dan kan ik je factuur er even bij pakken en met je meekijken.Ā 


Ik heb niets meer van je gehoord en zie nog geen gegevens in je profiel,Ā dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer