Skip to main content
Beantwoord

Entertainmentkorting ontbreekt als combivoordeel

• January 5, 2025
  • 12 reacties
  • 261 keer bekeken

Goedendag, 

Zojuist heb ik mijn bestaande Netflix account naar KPN overgezet. Dit is om de vijf euro entertainmentkorting te ontvangen. Ik beschik namelijk ook over Internet, TV en mobiel via KPN. 

Echter zie ik de combivoordeel van entertainmentkorting niet terug. Ook niet in het abonnement wat je hebt afgesloten. Het bedrag voor Netflix basic blijft op 8,99 staan. 

Weet iemand waar dit aan ligt? 

Ik hoor het graag. 

Met vriendelijke groet, 

Jermain 

Beste antwoord door Marlon92

Het bedrag voor Netflix basic blijft op 8,99 staan. 

Dat klopt ook. Dat hoort. Entertainmentkorting is een extra regel op de factuur: € - 5,00. Er word dus 5 euro van het factuurbedrag afgetrokken. Netflix blijft gewoon z'n normale prijs houden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 5, 2025

Wanneer heb je Netflix omgezet? Wacht anders gewoon even de factuur af. Netflix basic blijft natuurlijk gewoon die 8,99. De entertainmentkorting wordt apart verrekend (op de factuur). Geduld. 

• Antwoord
  • January 5, 2025

Het bedrag voor Netflix basic blijft op 8,99 staan. 

Dat klopt ook. Dat hoort. Entertainmentkorting is een extra regel op de factuur: € - 5,00. Er word dus 5 euro van het factuurbedrag afgetrokken. Netflix blijft gewoon z'n normale prijs houden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 5, 2025

Hallo ​@Jermain345 ,

Heb je een internet-thuis abonnement wat is afgesloten/verlengd na 2 september 2019? Want dan is het gebaseerd op het oude Hussel of het huidige Combivoordeel. Dan heb je recht op entertainmentvoordeel.  

Heb je een ouder thuisabonnement wat is gebaseerd op KPN Compleet, dan ga je geen vijf euro entertainmentvoordeel krijgen. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is dus afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2025

Hallo ​@Noordzee

Bedankt voor je antwoord! Ik heb een internet-thuis abonnement wat is afgesloten na 02 september 2019. Ik was even benieuwd hoe het zat, omdat de combi voordeel dubbele data er wel bij stond. 

Ik zal wel even afwachten. 

Groet,

Jermain 

• Nieuwkomer
  • January 29, 2025

Hoe gaat het in zijn werk om je neflix account over te zetten via KPN?
En heb je dan ook een tv kastje van KPN nodig hiervoor of kan netflix nog via de software van de tv worden opgestart?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Ad309, alles over Netflix gebruiken bij KPN lees je op de Community Kennisbank: Netflix bij KPN Voor jou is dan vooral de uitleg bij "Heb je al Netflix" belangrijk. 

Netflix hoef je niet perse via de tv-ontvanger te gebruiken. Je kunt Netflix bij KPN ook kijken via mobiel, tablet, pc/laptop of game console. Download de Netflix app, log in met een Netflix account en start met kijken.

• Nieuwkomer
  • January 30, 2025

Bedankt voor het antwoord Jeroen. 
Ik ben op dit moment zeg maar aan kijken om misschien toch voor glasvezel te gaan.
KPN heeft vorig jaar de aansluiting in mijn meterkast gemaakt.
Alleen op dit moment heb ik vodafone/ziggo en dan krijg je de combikorting net zoals de internet en mobiel van kpn. 
Alleen tv gebruik ik niet, vandaar dat ik wilde weten of het de tv app kan gaan en niet perse nog een tv kastje van kpn ervoor moet huren. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Je kunt er dan dus voor kiezen om een KPN abonnement zonder tv af te nemen. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 31, 2025

Alleen tv gebruik ik niet, vandaar dat ik wilde weten of het de tv app kan gaan en niet perse nog een tv kastje van kpn ervoor moet huren. 

Beste ​@Ad309 zonder tv-abo bij KPN kun je ook niet van de TV-apps van KPN gebruiken maken om bijvoorbeeld op de slaapkamer tv te kijken via de KPN-app.

• Nieuwkomer
  • January 31, 2025

TV zelf geef ik weinig om. 
Zelf kijk ik enkel via streamingsdiensten, ik heb nu ziggo met de ziggo go app alleen die is vorig jaar 1 keer per toeval gebruikt geweest omdat ik misklikte. 
Vandaar dat als ik aan het kijken ben of de mogelijkheid is de entertainmentkorting te kunnen krijgen zonder dat je een tv abbo nodig hebt of een kastje of iets dergelijks daarvoor.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2025

Goedendag,

We zijn nu  ongeveer een maand verder. Ik zie op de factuur van KPN Thuis  in februari nog niet de 5 euro korting of dat je Netflix Basic gratis krijgt. 

Doe ik iets fout?

Met vriendelijke groet, 

Jermain 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Heb je de abonnementen die jij hebt reeds aangemeld voor de voordelen? ​@Jermain345 Dit kan jij zelf doen via het online formulier op de KPN website: Aanmelden KPN Combivoordeel
Het kan ook zijn dat de adressen van de verschillende abonnementen mogelijk afwijken van elkaar. Voor mobiele abonnementen pas je het adres makkelijk aan in MijnKPN.