Skip to main content
Beantwoord

Entertainmentkorting, op welke pakketten kan deze worden toegepast?

  • 17 May 2024
  • 12 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik heb nu hbo max en het pluspakket.

Op het pluspakket krijg ik 5 euro entertainmentkorting. Als ik het pluspakket uitzet word die korting dan van hbo max afgehaald?

Alvast bedankt.

Ja. U heeft geen mobiel abonnement bij KPN? Want anders zou het Pluspakket gratis zijn.


Ja dat heb ik wel. Ik zie dat de entertainmentkorting korting nooit gerekend is.


Ja dat heb ik wel. Ik zie dat de entertainmentkorting korting nooit gerekend is.

Op een gratis Pluspakket krijgt u geen Entertainmentkorting…

En ik bedenk me nu ook: als u geen mobiel abonnement zou hebben zou u sowieso geen Entertainmentkorting krijgen 😬


Ik heb een mobiel abbonement en tv en internet. Ik zou dus entertainmentkorting moeten krijgen maar dat krijg ik dus niet. Wel krijg ik het pluspakket gratis zie ik.

Ik kom er niet uit hoe ik dit moet regelen


Ik ben gebeld en blijkbaar heb ik een oud abbonement ( ook al heb ik dit jaar nog verlengd) en geld de entertainmentkorting dan niet ook al stond het toen ik ging verlengen er wel bij.


Je recht op entertainmentkorting kun je te gelde maken bij bepaalde tv-pakketten @Demphy , zolang je niet zo'n pakket bestelt blijft wel je recht op die korting bestaan, maar valt er nog niets te verrekenen.

Via onderstaande link kun je zien op welke pakketten je die korting krijgt:

https://www.kpn.com/combivoordeel/entertainmentkorting.htm


Jammer dat de korting niet geldt voor Videoland en Ziggo Sport. 


Entertainment korting kan niet met een Alles in één abonnement. In die propositie zit het gewoon niet. 


Ik heb nu hbo max en het pluspakket.

Op het pluspakket krijg ik 5 euro entertainmentkorting. Als ik het pluspakket uitzet word die korting dan van hbo max afgehaald?

Alvast bedankt.

De korting wordt niet van een specifieke dienst afgehaald dat is een veel gemaakte denkfout.

Deze korting gaat van het totaalbedrag van de factuur af.

Dit is met Hussel geintroduceerd en wezenlijk een optie die Telfort had alleen daar werdt dit simpelweg factuurkorting genoemd. En kreeg je dit al door vast internet en een mobiele abonnement te combineren zonder afname plicht van wat voor extra pakket dan ook.


Ik heb een mobiel abbonement en tv en internet. Ik zou dus entertainmentkorting moeten krijgen maar dat krijg ik dus niet. Wel krijg ik het pluspakket gratis zie ik.

Ik kom er niet uit hoe ik dit moet regelen

Hallo @Demphy ,

Het pluspakket is inderdaad gratis bij de combinatie internet en TV-thuis en een mobiel abonnement. 

 

Edit: verouderde informatie verwijderd 

https://www.kpn.com/combivoordeel/entertainmentkorting.htm
 

Meer informatie over de huidige abonnementen: 

 

En zo werd het lang geleden afgesloten in de periode voor KPN Hussel: (abonnementen voor 2 september 2019 die daarna nooit verlengd zijn.) Die abonnementen kennen geen entertainmentkorting.

 


@Noordzee als ik op de eerste link klik die N.N ook heeft  gedeeld wordt HBO Max wel genoemd in het rijtje. Ook in het kennisbank artikel.

Alleen als het nog een Compleet abonnement betreft klopt het dat er geen korting is.


Aha @Rowi. ,

Je hebt gelijk. Ik zie die KPN-website nog niet aangepast is. 

Om verwarring te voorkomen, heb ik de onjuiste (van de website gehaalde) info hierboven verwijderd 


Reageer