Skip to main content
Beantwoord

ESPN en het Pluspakket niet meer kunnen wisselen na ingang nieuw abonnement

  • 23 July 2024
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Vandaag contact gehad met de klantenservice omdat ik ESPN en het pluspakket wil wisselen. Wij gebruiken het Pluspakket niet.  Mijn zoon kijkt veel voetbal en ik dacht dan krijg ik ESPN gratis en dan neem ik het Ziggo sport totaalpakket erbij, dat kost me dan 2 euro extra maar kan mijn zoon voetbal blijven kijken.

Blijkt dat er bij het afsluiten van een nieuw abonnement dit niet meer kan???? Niemand heeft dit bij ons aangegeven en het staat ook nergens vermeld. Op internet staat dat dit bij een kpn compleet pakket gewisseld kan worden en dit hebben wij....De medewerker van de klantenservice gaf mij helemaal gelijk en vond het ook erg vreemd dat zij het niet kon omwisselen voor mij. Ze heeft met enkele collega's overlegt maar helaas kon ze niets doen voor mij. Advies: klachtenbrief of overstappen… geen bevredigend advies voor een trouwe klant van de KPN.

Als hier verder niets mee gedaan wordt dan ben ik genoodzaakt om weg te gaan bij de KPN. Het wordt dan echt te duur met nog een extra pakket van 14.99 euro voor Ziggo (mijn zoon wil het voetbal blijven kijken en doordat het Europees voetbal per augustus alleen bij Ziggo sport gekeken kan worden heb ik niet veel keus...). We betalen nu ruim 105 euro per maand voor internet en 't.v. (met nog een aantal extra diensten, zoals Netflix en Spotify) en dan komen de kosten van 4 mobiele abonnementen er ook nog bij. Die hebben we ook allemaal bij KPN.

Ik hoop dat hiervoor toch een oplossing kan komen.....

Hier is niets vreemds aan. Dit kan al jaren niet meer bij nieuwe abonnementen. Die medewerker kletst echt uit z'n nek als die zegt dat die het ook vreemd vind. Echt een gevalletje "vriendelijk meebabbellen met de klant".

"Compleet" is een voordelen pakket wat alleen van toepassing is op bepaalde oude abonnementen. Het is niet meer van toepassing op nieuwe abonnementen. 

Informatie pagina van KPN:

https://www.kpn.com/compleet

Scrol even naar beneden toe, daar staat:

Wanneer kan ik KPN Compleet gebruiken?
Als je 1 of meerdere Mobiele abonnementen bij ons hebt afgesloten. Dat kan ook in combinatie met Internet, TV en/of Vast Bellen. De voordelen van KPN Compleet gelden alleen voor abonnementen die vóór 2 september 2019 zijn afgesloten.

Dus al bijna 5 jaar niet meer. Dingen veranderen nu 1maal wel eens. Bij een nieuw abonnement nooit zomaar er vanuit gaan dat dingen hetzelfde blijven. Het is niet voor niets een nieuw abonnement. 


Welkom op de community @Hengevelt, het is al een tijdje zo dat het Pluspakket niet uitgezet/veranderd kan worden. Je krijgt die standaard gratis als je het vaste abonnement combineert met een of meer mobiele abonnementen. Daar kunnen we niets aan veranderen.

 

Wat betreft het voetbal wat je noemt, daar is nog een andere optie voor. Die leggen we hier uit: 

 


Bij de oude Alles in één abonnementen kon je kiezen tussen espn of pluspakket. Inmiddels mag kpn espn niet meer gratis aanbieden. Sinds de abonnementen die sinds voorjaar 2017 worden uitgegeven zit die keuze er niet meer in. Die hebben alleen pluspakket gratis als je ook kpn mobiel hebt.

Heb je nu dus het abonnement met TV+ dan kun je espn alleen maar afnemen à € 12,99. Dat is niet te veranderen.

NB. ESPN 1 zit in het basispakket. Op kanaal 14.


Reageer