Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen @DdeBree , bedankt voor je bericht!
Ik begrijp dat je er raar tegen aankijkt dat je facturen ontvangt waar € 0,00 op staat.. Ik denk dat het gaat om een e-mail account, wat nog is blijven hangen op je adres (niet opgezegd of meegenomen). Om dit voor je uit te zoeken heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je op de factuur kunnen kijken of hier een klantnummer bij staat? En zou je in dit bij persoonlijk opmerkingen willen noteren in je Forum profiel? Verder ontvang ik graag nog je oude adres (van voor de verhuizing).
Geef je even een seintje als je jouw profiel hebt aangevuld? 😉
Ik begrijp dat je er raar tegen aankijkt dat je facturen ontvangt waar € 0,00 op staat.. Ik denk dat het gaat om een e-mail account, wat nog is blijven hangen op je adres (niet opgezegd of meegenomen). Om dit voor je uit te zoeken heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je op de factuur kunnen kijken of hier een klantnummer bij staat? En zou je in dit bij persoonlijk opmerkingen willen noteren in je Forum profiel? Verder ontvang ik graag nog je oude adres (van voor de verhuizing).
Geef je even een seintje als je jouw profiel hebt aangevuld? 😉
Ik dacht dat een apart kpn email adres 5 euro in de maand kost. Als kpn email blijft ondersteunen voor 0 euro, dan word overstappen plots een stuk interessanter...
Dat zijn toch de mooiste facturen, ik ontvang ze de laatste maanden ook ineens weer.
Ik wacht overigens nog op een aanmaning van het incassobureau want ik betaal nooit.
Ik wacht overigens nog op een aanmaning van het incassobureau want ik betaal nooit.
Als ik mijn KPN e-mailaccounts voor €0,- per maand zou kunnen behouden, dan zou ik dat dus nooit opzeggen.
Laat maar zitten, ik zeg niets meer op wat gratis is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.