Skip to main content

hallo,

ik heb afgelopen week een abonnement bij jullie afgesloten met nummerbehoud. Aangezien wij al tv en internet van jullie hebben zou ik korting krijgen op mijn abonnement. Nu ik de simkaart heb ontvangen en een factuur erbij heb gekregen moet ik toch de volle pond betalen, hoe kan dit ?

Welke korting is u toegezegd of welke korting heeft u gezien, welke abonnementen heeft u? U zegt dat u een factuur heeft ontvangen met de simkaart of begrijp ik dit niet goed?


Ik heb nummer behoud gedaan met een contract van 24 maanden. Heb voor  de unlimited data gekozen wat normaal gesproken 32.50 euro is. Maar aangezien we thuis tv en internet hebben zou ik 25 euro moeten betalen.


Is uw internet abonnement van KPN of heeft u een TFT abonnement (voorheen Telfort)?


Wij hebben altijd tv en internet van kpn gehad.  Heb telefonisch contact gehad en komt doordat de tv en internet op mijn man zijn naam staat en de abonnement op mijn naam. Ze heeft de huishouden nu bij elkaar gedaan en nu ineens hebben we een plus pakket erbij voor tv kan dat ook kloppen?


Hallo @nathalie91 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Als je nu een gratis pluspakket hebt, dan lijkt het erop dat je voor het thuisabonnement nu  KPN Compleet hebt. 

Op het toegestuurde contract wordt altijd de bruto prijs vermeld. Want je ontvangt die korting alleen maar zolang je minimaal internet afneemt van KPN.   

 


Mijn abonnement gaat 20 januari in, ik kan nog helemaal niks doen, zelfs niet het sim kaartje activeren.  We wachten het nog even af :)   dankjewel voor de reactieÂ