Skip to main content

Beste,

 

Ik heb een paar dagen geleden mijn abonnement verlengt.

Ik heb nu echter vandaag een factuur ontvangen maar nu staat de husselkorting voor het plusabonnement er niet op.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Groet

 

Rachel

Hallo @RachelVes ,

Heb je een mobiel abonnement verlengd? Dan zou je een eventuele korting op een pluspakket gewoon moeten behouden.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden

 

 

Heb je echter jouw TV en Internet-abonnement aangepast naar KPN Hussel? Dan krijg je geen gratis pluspakket meer. Wel een korting op één entertainment pakket.

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:


Ja, dat bedoel ik dus.

Ik ben vanuit een KPN compleet naar een KPN hussel gegaan en heb nu geen 5,- entertainment korting gekregen op mijn factuur. Ik heb een pluspakket en zou daar dus 5,- korting op moeten krijgen.

Die zie ik niet op mijn factuur staan.

Hoe los ik dit op?


Bovenin in mijn eerste reactie stond al een link. Heb je die al gevolgd? (Hieronder nog een keer…..) 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina: kpn / telfort Hussel aanmelden


Op mijn KPN zie ik wel hussel staan.

 

maar op de factuur voor het internet krijg ik het niet.

Dus hoe krijg ik de factuur kloppend.


@RachelVes

Zoals je nu laat zien is het geen KPN Hussel voor jouw mobiel abonnement, maar een oude abonnementsvorm. Lijkt op KPN Compleet. Want er zit nog dubbele data in.

Je hebt wel KPN Hussel voor jouw Internet-Thuis. 

 

 

Als je alsnog overstapt naar KPN Hussel voor jouw mobiel abonnement, dan krijg je 5 euro korting op één entertainment pakket. Je verliest echter wel jouw dubbele data.  


ik heb 2 mobiele abonnementen. 1x een oud abonnement met alleen data. Deze loopt eind van de maand af en 1x een nieuw mobiel abonnement (nog geen maand oud).

Als ik via jou link probeer aan te melden voor de husselkorting dan krijg ik: aanmelding lukt niet of je bent al aangemeld.


En ik krijg dus niet het enternainment voordeel op de factuur.


OK, als het regelen van de korting online niet lukt, dan moet het anders. 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(spreek in : Ik wil een medewerker spreken.) 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)