Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bevestiging mislukt bij aanmelden voor Combivoordeel

• February 9, 2025
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

MarkH73
Topper
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal. Ik ben level 3 en heb nog geen combivoordeel gekozen. Als ik level 3 Netflix kies, krijg ik een foutmelding. Wat gaat er mis. 

Heb 2 screenshots toegevoegd

Beste antwoord door MarkH73

Het selecteren van een combivoordeel is inderdaad gelukt. 

Het verschil was nu dat de melding 'aan het verwerken' weg was.

In ieder geval hartstikke bedankt ​@Shyrin van KPN Ik ben erg blij met jouw hulp.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

MarkH73
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 10, 2025

Even ter aanvulling.

De eerste screenshot is als ik klik op 'Bekijk je combivoordeel'. Wat mij opvalt is dat er staat dat hij de keuzevoordeel aan het verwerken is. Ik heb alleen nog helemaal niets gekozen.

De tweede is wanneer ik voor de voordeel heb gekozen. De kleine letters heb geaccepteerd en dan op bevestigen klik.

Ik denk zelf dat er een foutje in het systeem zit.

MarkH73
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 11, 2025

Zojuist maar even met de klantenservice gebeld. Deze stuurde mij uiteindelijk door naar de technische dienst.

Deze tweede persoon vroeg zich af welke ' mijn kpn app'  ik bedoelde om daarna de verbinding te verbreken. Echt bizar en bijzonder klantonvriendelijk.

25 minuten gebeld voor niks. Ben redelijk geduldig, maar hoop nu toch wel stiekem dat iemand dit probleem na een week voor mij kan oplossen...

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 12, 2025

Hoi ​@MarkH73! Het gaat nu niet heel soepel, lees ik… Excuses hiervoor!

Ik denk zelf dat er een foutje in het systeem zit.

Ik denk dat ook. Ik heb gezien dat jij jouw community profiel al hebt ingevuld en heb navraag voor je gedaan. Ik kom hierop terug!

MarkH73
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • February 12, 2025

Hoi ​@Shyrin van KPN 

Dank je wel voor het oppakken van mijn probleem. Ik ben benieuwd naar wat het probleem kan zijn.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 13, 2025

Geen dank, hoor! 

Ik heb geen terugkoppeling ontvangen over de oorzaak van het probleem, maar wel de bevestiging dat je nu daadwerkelijk een keuzevoordeel zou moeten kunnen selecteren. Zou je willen controleren of dit inderdaad lukt?

MarkH73
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • February 13, 2025

Het selecteren van een combivoordeel is inderdaad gelukt. 

Het verschil was nu dat de melding 'aan het verwerken' weg was.

In ieder geval hartstikke bedankt ​@Shyrin van KPN Ik ben erg blij met jouw hulp.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 13, 2025

Wat fijn dat het je gelukt is. Veel plezier met Netflix ​@MarkH73 👍