Skip to main content

Hallo kpn,

 

onlangs is mijn telfort abonnement omegezet in een kpn abonnement. Alles van kpn dus ook €5 korting daarvoor.  Echter wordt dit niet van mijn maandbedrag afgehaald. Als ik in de app op zoek ga naar de prodcuten die ik heb staat er ook nog TFT abonnement, maar die is allang omgezet. Producten toevoegen lukt ook niet, dus wijzigen wil niet. Kan iemand mij misschien helpen? Al een paar keer aan de telefoon met de helpdesk gezeten maar daar kom ik niet verder mee.

 

met vriendelijke groeten,

joukje

Hallo @JoukjeX ,

Je moet er nog wel zelf iets voor doen. Je kunt het voordeel (de korting van 5 euro per maand) regelen op deze pagina:

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm

Internet en TV blijft voorlopig nog Telfort. In de loop van dit jaar wordt dat ook overgezet naar KPN. De datum van deze overgang is nog niet bekend. 
 

Heb je geen TV en internet bij Telfort, maar wel bij KPN: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 


Hallo @Noordzee 

 

bedankt! Ik heb net even gekeken maar er staat telfort in het menu en in de berichten staat dat ik kpn tv heb. Nu snap ik het niet meer… enfin heb de aanmelding gedaan, maar ergens is er iets wat mij doet denken dat dit niet de oplossing is. Ik had al combivoordeel bij telfort bij mijn tv pakket, echter had telfort de verdubbelaar voor je internet bundel. Dit zou bij kpn die 5 euro korting moeten worden. Ik heb ergens op het forum gelezen dat dit een fout is in een systeem ergens en dat de backoffice dat op moest lossen. Kwam aan de telefoon met de klantenservice geen steek verder. Ik zal even afwachten of deze aanmelding via de link misschien zn werk gaat doen, maar wat ik al zei ik weet het zo net nog niet…

 

gr.joukje


@Noordzee 

na de aanmelding een mailtje ontvangen en daar staat in dat het een maand duurt voordat het verwerkt is 🤔 betekent dit dan ook niet met terugwerkende kracht? Ook raar dat dit niet verteld wordt door de klantenservice als je met deze vraag komt... Voor mij is het abonnement nog maar net ingegaan, maar ken ook mensen waarbij het al bijna een halfjaar loopt die ook contact hebben gehad met de klantenservice. I’ll keep my 🤞🏼
 

Gr Joukje


Goedemiddag @JoukjeX en welkom hier op het Forum :)

 

Wat spijtig om te lezen dat je er met de reguliere klantenservice niet uit kon komen. Goed dat je dit in ieder geval via deze weg kenbaar maakt. Als ik het goed begrijp, heb je inmiddels een mailtje ontvangen met daarin een bevestiging dus dit lijkt goed te gaan. De verwerking kan inderdaad tot een maand duren maar vaak is het wel eerder geregeld hoor. Houd het voor de zekerheid even goed in de gaten en mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!


Hé @Noordzee 

na de aanmelding een mailtje ontvangen en daar staat in dat het een maand duurt voordat het verwerkt is 🤔 betekent dit dan ook niet met terugwerkende kracht? Ook raar dat dit niet verteld wordt door de klantenservice als je met deze vraag komt... Voor mij is het abonnement nog maar net ingegaan, maar ken ook mensen waarbij het al bijna een halfjaar loopt die ook contact hebben gehad met de klantenservice. I’ll keep my 🤞🏼
 

Gr Joukje

@JoukjeX 

Normaal gesproken wordt het met terugwerkende kracht vergoed. Want het abonnement is nog maar net ingegaan. 


Reageer