Skip to main content

Sinds 23-12-24 heb ik bij jullie mijn mobiele abonnement lopen. Internet had ik al. Volgens jullie website heb ik met deze 2 diensten recht op de combi-entertainment korting van 5 euro op onder andere Spotify. 
Dus heb ik de 25-12 Spotify Premium aangevraagd als kerstcadeau voor mezelf. Binnen 30 minuten zou ik een activatie mail ontvangen. Helaas is dit niet gebeurd. 
Wel kreeg ik 3 andere mails. Namelijk mail 1 de informatie over mijn wijziging, mail 2 de bevestiging van mijn bestelling. En tot mijn verbazing mail 3. Waarin beweerd word dat ik niet langer meer recht heb op de combi-entertainment korting. Terwijl in mail 2 duidelijk staat dat ik daar wel recht op heb. 

Tot op heden heb ik nog altijd geen activatie code ontvangen. We zitten nu op 26-12 dus die 30 minuten zijn ruim verstreken. En “ff” geduld is ook wel op nu. In mijn kpn account is Spotify Premium wel al te zien.
Ik heb via jullie link “Spotify.kpn.com “ spotify proberen te activeren. Maar daar kan je alleen 1e maand gratis activeren. Op die actie heb ik geen recht want ik had eerder dit jaar al een Spotify Premium account. En uiteraard wanneer je het toch probeerd kom je op de “mislukt” pagina terecht. Er word geen mogelijkheid aan geboden om zonder deze actie het abonoment te activeren. 

Gister heb ik al een verzoek in gediend om per mail contact met me op te nemen over de tegenstrijdige mails die ik heb ontvangen. Wat tot op heden nog niet gebeurd is. Het is kerst dus dat kan ik wel door de vingers zien. Maar naast dat ik duidelijkheid wil over de tegenstrijdige emails, zou ik ook graag eindelijk mijn Spotify Premium willen ontvangen.  Dus hoe gaan we dit probleem oplossen?

Hoi ​@Natasja84,

Ik heb na mijn aanmelding voor Spotify Premium ook geen activatiecode ontvangen. Maar omdat ik al een Spotify Free-abonnement had werkte mijn nieuwe Spotify Premium-abonnement na opnieuw inloggen wel gewoon. Misschien dat dit bij jou ook het geval is?

Piet.

Hey ​@Piet van der Vooren ,

Ik heb ook al Spotify Free, helaas staat deze nog altijd op Free ook na opnieuw inloggen. 

Natasja.

Welkom op de community ​@Natasja84, het klopt dat je geen activatiecode meer krijgt voor Spotify. Dat was jaren geleden het geval. Tegenwoordig kan je het online activeren, via deze pagina: kpn.com/spotifyactiveren.

Meer over Spotify kan je hier lezen: 

Is het daarmee gelukt?

De Entertainmentkorting is alleen van toepassing als er een Entertainmentpakket (zoals Spotify) actief is bij het Thuis pakket. Zijn er andere Entertainmentpakketten actief, of is dit de eerste?

Dank je ​@Jasper van KPN
Het is dan wel raar dat er tot op de dag van vandaag in de instructies staat dat je een activatie code gaat krijgen via de mail. En dat het pas lukte nadat ik een mail van kpn heb ontvangen om te activeren.

Zoals ik in mijn bericht al verteld had, heb ik deze link al geprobeerd en werkte niet. Spotify is mijn eerste en enigste entertainmentpakket. 

Ondertussen is het probleem wel opgelost. Ik heb ondertussen een mail ontvangen van KPN met een “Koppel Direct” knop. En hiermee lukte het activeren wel. Ik kreeg eerst weer een melding dat ik geen recht had op de 1 maand gratis (maar dat wist ik). Maar dit keer zat er een optie bij om het te activeren zonder de 1 maand gratis. Welke ik niet kreeg met de door u gemelde link. Na dat ik de activatie had voltooid kreeg ik opnieuw een mail van KPN dat ik nu wel weer de entertainment korting krijg.

Al met al blijft het omslachtig en verwarrend de mails die kpn gestuurd heeft betreffende de korting. En heeft het meerdere dagen geduurd voordat de activatie mogelijk was, en niet de beloofde 30 minuten.  En werkt de link op kpn website niet totdat je een mail hebt ontvangen om te activeren. 

Waar zag je staan dat er een activatiecode nodig is ​@Natasja84? Dat moet dan even bekeken en aangepast worden. 

Goed om te lezen dat het nu wel gelukt is om te activeren, ondanks dat het het moeilijk verliep. Het kan zijn dat er bij jou nog een andere vertraging was waardoor de link op de site nog niet werkte, die zou namelijk genoeg moeten zijn.

Reageer