Skip to main content

Ik heb maandag 17 augustus met u telefonisch contant gehad over korting met KPN thuis en mobiel ik zou dan 5 euro korting krijgen en u zou mij een bevestigingsmail sturen maar die heb ik tot heden nog niet ontvangen.

Mvg Carola meijer

Hoi @Carola meijer, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je een gesprek hebt gehad over korting, maar daar geen bevestiging over hebt gehad. Meer dan dat weet ik op dit moment ook nog niet, zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven zodra je dat gedaan hebt? Dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Hoi Jasper 

Heb mijn gegevens zover als ik ze weet ingevuld.

Mvg Carola Meyer 


Bedankt voor de gegevens @Carola meijer. Ik ben daarmee voor je gaan kijken en als ik het goed zie gaat het over Telfort Compleet, de combinatie van het KPN internet abonnement en het (oud-)Telfort mobiele abonnement. Klopt dat? Waar zou je die korting precies op krijgen?

Het Telfort mobiel abonnement is 26 januari overgekomen van Telfort naar ons, met behoud van de voorwaarden. Bij Telfort kregen de mobiele abonnementen alleen dubbele data, geen 5 euro korting. De korting was bij Telfort alleen op het Thuis abonnement. Bij KPN abonnementen is er bij de Thuis aansluiting een gratis zenderpakket mogelijk, die is ook actief: het Pluspakket.


De gene waar ik mee gesproken heb zei dat ik 5  euro korting kreeg op mijn mobiel abonnement omdat Telfort nu onder kpn valt 

 

Mvg Carola MeyerÂ