Skip to main content

Sinds nu (augustus) krijg ik geen dubbele data meer?  Mijn telefoonnummer staat ook niet meer bij voordelen? 2 andere wel? I

Hoi @Heuffie en welkom op het forum! Ben je wellicht verhuisd en staat je abonnement niet meer op hetzelfde adres als de andere abonnementen? Dan kom je namelijk niet meer in aanmerking voor de Compleet voordelen, tenzij er ook vaste diensten van KPN op het nieuwe adres aanwezig zijn. 

Een andere optie is dat je verlenging wellicht in is gegaan en je naar de nieuwe Hussel propositie bent. Bij die abonnementen worden de MB's namelijk niet meer verdubbeld, ook niet als je vaste diensten van KPN thuis hebt. 

Mocht het geen van deze opties zijn, wil je dan in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


De enige wijziging is dat ik super WiFi heb besteld. Ik heb lang aan de telefoon gezeten met klanten service omdat de werk laptop steeds vastliep. Prima geholpen alleen ik moest toevallig iets nakijken in mijn KPN en zag mijn telefoonnummer niet meer terug in voordeel en geen dubbele data? Nog steeds zelfde adres. ?


Bedankt voor de toelichting en het aanvullen van je profiel! Ik zag dat het nummer in je profiel niet was aangemeld voor de voordelen, dus dit heb ik zojuist gedaan. Echter zie ik op de voorgaande facturen en abonnementsopties niet dat dit abonnement ooit dubbele data heeft gehad. Het is een oud-Telfort abonnement en ik kan in elk geval op de facturen van juli en juni geen combivoordeel ontdekken. Waar heb je gezien dat je dubbele data had en dat dit weer uit is sinds deze maand? 


Ik heb geen reactie meer ontvangen, dus ik hoop dat je met mijn eerdere bericht antwoord hebt op je vraag. Zo niet, laat het gerust weten! 


Sorry door privé omstandigheden niet eerder kunnen reageren. In ieder geval bedankt voor het na kijken. Als ik in mijn kpn keek dan had ik steeds meer dan 10000 mb. En ik zat  met de telefoon nooit op WiFi. Nu zag ik dus dat ik 5000 had. Lijkt mij vreemd dat ik elke maand zoveel overhoud dat ik boven 10000 uit kom!  Hoe kan het dan dat die andere 2 telefoonnummers het wel hebben? (Het overzicht van producten ziet er nu anders uit?) Is dan dan alleen omdat ik van telfort af kom? Groetjes Belinda


Tja... Telfort heeft nooit dubbele data gehad zeker?


Volgens mij had ik het wel steeds! Het viel me nu op omdat ik bijna over limiet heen was en dus mb moest bijkopen. Dat heb ik bij dit abonnement nooit hoeven doen! (Volgens mij 1x op vakantie wel maar weet ik niet meer zeker) maar is het dan wel te zien hoeveel MB ik maandelijks heb verbruikt! Ik kan mij in ieder geval herinneren dat ik 12772 bij verbruik heb zien staan!. Maar goed ik weet het nu ook even  niet! 😬 


Geen probleem! Je zou dan Telfort Combivoordeel gehad moeten hebben. Daarbij krijg je dubbele MB's als je ook vaste diensten van Telfort op je huisadres had. Ik zie daar echter vaste diensten van KPN, dus de MB verdubbeling zou dan niet gelden. Je telefoonnummer heb ik aangemeld voor het huishouden (waarmee je van het voordelenprogramma gebruik kan maken), maar wellicht dat die nu niet in het overzicht staat omdat je niet voor voordelen in aanmerking komt omdat het inderdaad om een Telfort abonnement gaat. De andere nummers zijn KPN abonnementen.

Op de factuur van augustus zie ik dat je 12847 MB hebt verbruikt. Op die van juli 8000 MB, en op de factuur van juni 6000 MB. Ik vermoed dus dat je inderdaad veel MB's meenam elke maand (op de factuur van mei was het MB verbruik 2000), en daardoor veel MB's te besteden had al die maanden. In juli en augustus is het verbruik zo te zien echter wat harder gegaan, waardoor de reserve die je had opgebouwd met de gespaarde MB's op is geraakt. Op geen van deze facturen kwam ik combivoordeel tegen, dus MB verdubbeling lijkt hier niet van toepassing te zijn geweest. 

Je kunt de facturen van die maanden nog raadplegen, mocht je graag het overzicht willen. 🙂 Op de tweede pagina staat het verbruik en ik hoop dat ik zo wat duidelijkheid heb kunnen geven. Mocht er toch iets niet kloppen of onduidelijk zijn, ik hoor het graag! 


Ik snap het, en heel erg bedankt voor je reactie en uitzoeken! Fijne avond!


Top. Graag gedaan en ook een fijne avond gewenst! 😄


Reageer