Goedemorgen @Liane Hendriks, we hebben hierover contact gehad met een achterliggende afdeling en zij gaan er voor zorgen dat jouw aanvraag een 'zetje' krijgt, hij blijft op de een of andere manier hangen in het systeem. Binnen 24 uur moet dit zijn verholpen en jij zou dus ook binnen 24 uur alsnog de mail moeten ontvangen! Wacht het nog eventjes af en ik hoor graag van je zodra je de bevestiging hebt ontvangen!
Bij mij heeft het een halve dag geduurd. Gewoon afwachten.
Ik wacht het af hoop morgen dan.
Maar vind heel raar level 1 heb internet mobiel hd ontvanger en disney allemaal en tv loopt via draadloos ontvangst kpn die staan er niet bij die heeft toen ooit een monteur een keer omgeruild omdat ik geen beeld meer had bleek in de hoofdkast te liggen.
@moderators misschien kan hier naar gekeken worden 2 dvs1200 daarvoor had ik oude
Draadloze verbinding sets zijn geen punten waard. Eerder minpunten. KPN verkoopt ze (gelukkig) ook niet meer.
Onzin heb het al jaren geen problemen mee. En kpn verkoopt ze nog wel
Ja, dat is het vervelende aan een draadloze verbindingset: bij veel mensen werken ze goed. Maar bij enorm veel mensen ook niet. KPN kan ze daardoor niet zomaar verkopen als goedwerkend product wat altijd een goede oplossing is.
Waar op de website zie jij dat KPN ze niet verkoopt? In de shop staan ze niet meer:
Bij mij heeft het een halve dag geduurd. Gewoon afwachten.
Ik wacht het af hoop morgen dan.
Maar vind heel raar level 1 heb internet mobiel hd ontvanger en disney allemaal en tv loopt via draadloos ontvangst kpn die staan er niet bij die heeft toen ooit een monteur een keer omgeruild omdat ik geen beeld meer had bleek in de hoofdkast te liggen.
@moderators misschien kan hier naar gekeken worden 2 dvs1200 daarvoor had ik oude
Vermoedelijk wordt het nieuwe Combivoordeel in de loop van vandaag actief.
Wat betreft jouw vraag welk level je hebt:
Je heb iTV of KPN TV+. En je hebt Disney. Dan zou je met drie punten inderdaad uitkomen in level één.
Level up, hoe werkt dat?
Heb je Internet en Mobiel bij KPN, dan krijg je Combivoordeel uit level één. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij.
Hoe kom ik in level één?
Je zit in level één Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.
Hoe kom ik in level twee?
Je zit in level twee Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal vier punten hebt.
Hoe kom ik in level drie?
Je zit in level drie Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal acht punten hebt.
Hoe kom ik in level drie?Je zit in level drie Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal acht punten hebt.
dus als ik internet heb en 2 mobiele producten (sim onlys) of moet je er dan 3 hebben, want ik lees ook internet en mobiel EN producten van minimaal 8 punten heb..
echt verwarrend deze uitleg, geld voor al die levels
Let op: Per 1 februari 2025 bieden wij geen Draadloze Verbindingsset meer aan. Heb je voor deze datum een DVS aangeschaft? Dan blijf je natuurlijk wel nog fabrieksgarantie behouden tot 2 jaar na datum van aankoop.
Hoe kom ik in level drie?Je zit in level drie Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal acht punten hebt.
dus als ik internet heb en 2 mobiele producten (sim onlys) of moet je er dan 3 hebben, want ik lees ook internet en mobiel EN producten van minimaal 8 punten heb..
echt verwarrend deze uitleg, geld voor al die levels
Internet + Mobiel = Level één.
Jij hebt kennelijk twee mobiele abonnementen , dat levert vier punten extra op. Level twee dus.
Let op: Per 1 februari 2025 bieden wij geen Draadloze Verbindingsset meer aan. Heb je voor deze datum een DVS aangeschaft? Dan blijf je natuurlijk wel nog fabrieksgarantie behouden tot 2 jaar na datum van aankoop.
Goed dat je het aangeeft én benadrukt @Ik_Combineer. Aangezien niet iedereen alles wil of kan lezen. 😎
Welk keuzevoordeel heb je precies aangevraagd, dan gaan wij navraag voor je doen. Die 24 uur zijn inmiddels verstreken dus ik heb hier niet meteen een verklaring voor. Maar als jij ons laten weten welk keuzevoordeel je hebt aangevraagd, dan komen we hier zo snel mogelijk bij je op terug.
Welk keuzevoordeel heb je precies aangevraagd, dan gaan wij navraag voor je doen. Die 24 uur zijn inmiddels verstreken dus ik heb hier niet meteen een verklaring voor. Maar als jij ons laten weten welk keuzevoordeel je hebt aangevraagd, dan komen we hier zo snel mogelijk bij je op terug.
@Jan van KPN ik heb voor netflix gekozen alvast heel erg bedankt voor de snelle reactie.
Afgelopen donderdag of vrijdag heb ik ESPN compleet aangevraagd met mijn combivoordeel level 3. De keuze is gemaakt maar ik krijg de zenders niet beschikbaar. Er staat inderdaad dat het erg druk is en dat het binnen 24 uur geregeld zou zijn. De bevestigingsmail heb ik vooralsnog niet mogen ontvangen.
Zouden jullie willen checken of er iets is mis gegaan? of dat ik nog even geduld moet hebben.
Alvast bedankt!
@Jan van KPN hier nog een klant die geen activatie email binnen heeft.
Goedemorgen @Liane Hendriks, we hebben hierover contact gehad met een achterliggende afdeling en zij gaan er voor zorgen dat jouw aanvraag een 'zetje' krijgt, hij blijft op de een of andere manier hangen in het systeem. Binnen 24 uur moet dit zijn verholpen en jij zou dus ook binnen 24 uur alsnog de mail moeten ontvangen! Wacht het nog eventjes af en ik hoor graag van je zodra je de bevestiging hebt ontvangen!
Dank je wel het is gelukt sorry voor de late reactie beetje druk geweest.
Goedemorgen @Liane Hendriks :) Dat is fijn om te lezen en bedankt ook dat je hier nog even hebt laten weten dat je de bevestiging inmiddels hebt ontvangen!
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.