Skip to main content

Ik heb een mobiel telefoonabonnement bij KPN, maar van oudsher nog een internet en TV abonnement via XS4ALL.  Onlangs heb ik een abonnement op Netflix genomen. Wat schetst mijn verbazing? Ik krijg geen entertainmentkorting. Ik heb gebeld met de klantenservice. Tja, ik heb mijn internet niet via de KPN. Het verbaast mij erg. KPN heeft XS4ALL overgenomen. Aan de achterkant is alles hetzelfde volgens mij. Waarom heb ik dan toch geen recht op dit voordeel?? Hebben anderen hier ervaring mee?

KPN heeft de abonnementen van XS4ALL overgenomen uiteraard met de voorwaarden die daarbij horen. En dat was niet de entertainmentkorting. Die kpn (echte kpn abonnementen) ook pas hebben sinds ze vanaf oktober 2019 zijn genomen.

Ik heb een echt kpn abonnement maar ook geen entertainmentkorting. Dat zit niet in de voorwaarden van mijn abonnement. Alles in één van voor oktober 2019.

Wil je entertainmentkorting dan zul je over moeten naar het huidige KPN abonnement.

Ook de van Telfort en Oxxio overgenomen klanten hebben geen entertainmentkorting in hun bestaande abonnementen. Ook zij zullen dan naar het huidige kpn abonnement over moeten.

 


Is het raar dat ik dat raar vind? Waarom krijgen klanten van bedrijven die KPN heeft overgenomen niet dezelfde rechten als "echte"  KPNklanten?  Welke voordelen heb ik nu dan ten opzichte van nieuwe KPNklanten? Die vraag is misschien moeilijk te beantwoorden.


Voordelen van een oud XS4ALL abonnement zijn de Fritzbox, de mediabox en gratis data simkaart.


Je leest niet goed. Ik heb net aangegeven dat ook KPN klanten met een niet geschikt abonnement dat Entertainment voordeel ook niet hebben.

En waarom zouden klanten die hun abonnement niet bij KPN hebben afgesloten dan nu ineens het KPN Entertainment voordeel moeten hebben?

Over eerlijk gesproken. 


KPN heeft de abonnementen van XS4ALL overgenomen uiteraard met de voorwaarden die daarbij horen. En dat was niet de entertainmentkorting. Die kpn (echte kpn abonnementen) ook pas hebben sinds ze vanaf oktober 2019 zijn genomen.

Wil je entertainmentkorting dan zul je over moeten naar het huidige KPN abonnement.

Ook de van Telfort en Oxxio overgenomen klanten hebben geen entertainmentkorting in hun bestaande abonnementen. Ook zij zullen dan naar het huidige kpn abonnement over moeten.

Wat @PeterG zegt, klopt helemaal. Ieder abonnement heeft zijn eigen voorwaarden. Net als Combivoordeel dat heeft. Een van deze voorwaarden is dat je een KPN abonnement hebt vanaf 8 oktober 2019. Een XS4ALL abonnement voldoet dus niet aan de voorwaarden en dus ontvang je geen Entertainmentkorting. XS4ALL abonnement hebben hun eigen voorwaarden en voordelen.

Wil je graag Combivoordeel ontvangen? Dan zal je moeten overstappen naar een KPN abonnement van de huidige propositie.