Skip to main content

Op 25 augustus heb ik via KPN een abonnement op Netflix genomen. Ik was in de veronderstelling dat we recht hadden op entertainmentkorting. Op de factuur van 9 september zie ik dat echter nog niet terug. Moet ik afwachten of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn?

Hallo @ToBi73 heb je via MijnKPN bij ‘Mijn producten’ Netflix geactiveerd inclusief die korting of anderszins?

 


Via ‘Extra opties’ onder ‘Mijn producten’ inderdaad. Op dezelfde plek kan ik Netflix nu uitzetten. 


Heb je de entertainment korting misschien al op een ander pakket? Je krijgt het maar 1 x namelijk.

En je moet ook minimaal 1 mobiel abonnement bij kpn hebben. 


Hallo @ToBi73 ,

Heb je de entertainmentkorting nog niet op een ander pakket? Want je krijgt maar eenmaal die korting. En heb je een mobiel abonnement? 
Voldoe je aan die voorwaarden? 

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Dag allen, bedankt voor de reacties en suggesties! We voldoen aan de voorwaarden en hebben alle producten aangemeld. Blijkbaar is er dus nog iets anders aan de hand. 


Iemand van KPN die mee kan kijken misschien?


Iemand van KPN die mee kan kijken misschien?

Je staat nog in de wachtrij, @ToBi73 . Die is momenteel tot 5 dagen vanaf de start van een topic. 


Prima!


Ha @ToBi73, ik heb even met je meegekeken en zie dat jij een Alles-in-1 Instap abonnement hebt. Dit betekent dat je onder de oude Compleet voorwaarden valt en daarbij hoort geen entertainment korting helaas! Je kunt overstappen naar Hussel, maar het is goed om even te kijken wat voor jou beter is. Bij Alles-in-1 Instap zitten namelijk wat zaken inbegrepen, waar je bij Hussel apart voor betaalt. Het kan dus onder de streep voordeliger zijn om het zo te laten als het is. 


Duidelijk, bedankt voor deze reactie!