Skip to main content

Hoi,

Ik kreeg enkele weken geleden een mail dat het pluspakket gratis zou worden, de korting van 5 euro in de vorm van entertainmentkorting kon ik gebruiken voor ander voordeel bijv op spotify, netflix, espn en film1. Wel stond er in dat je moest wachten tot je een bevestiging zou krijgen waarin de voordelen zijn gewijzigd en je pluspakket gratis is. dat heb ik gedaan en vandaag kreeg ik deze. ik heb toen voor het 5 euro entertainmentkorting netflix premium afgesloten 15,99 normaal met de entertainmentkorting dus 11,99

ik zou dus ipv 84,94 nu 79,94 gaan betalen tot ik zojuist de wijziging kreeg en een nieuw prijsoverzicht bij mij staat dat ik gewoon 84,94 moet betalen, het pluspakket is gratis inderdaad maar entertainmentkorting staat er niet op en is dus niet berekend. ook staat er in mijn kpn bij voordelen voor thuis alleen korting pluspakket, (vreemd want deze zou gratis zijn vanaf vandaag in mijn geval) 

Nu heb ik net pluspakket uit mijn pakket gehaald en dan staat er in het overzicht dat ik weer 79,94 moet betalen. 5 euro entertainmentkorting word dus toegepast tot ik een overzicht bevestiging krijg (prijsopgave) en dan is het weer 84,94. maar nu is het pluspakket ook uit het overzicht dat terwijl deze gratis is en vanaf vandaag dus ook gratis is bij tv + internet abonnement die je afsluit bij kpn als nieuwe klant. dus ook ik snap er niks meer van.

Mijn mobiele abonnement zijn trouwens ook allemaal van KPN

Ziet u geen Hussel entertainment korting op de factuur bijna bovenaan.


Nee helemaal niet.

Nu heb ik het pluspakket ook verwijderd uit mijn pakketen omdat dit toch '’gratis'’ zou zijn vanaf vandaag voor mij aldus de mail. nu heb ik de ontvanger ook uitgezet en inderdaad geen pluspakket meer…

Ik betaal alsnog 84,94 zonder entertainmentkorting en nu dus ook geen pluspakket meer.

 


Hoi @NickHoeymans, welkom op ons forum!
Het pluspakket zal vanzelf gratis worden en de entertainmentkorting zou dan naar Netflix moeten verplaatsen. Dit zal ergens dit jaar nog gebeuren.
Als je het gratis pluspakket uitgezet hebt heb je inderdaad niet meer het pluspakket.

Ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Nu heb ik het pluspakket ook verwijderd uit mijn pakketen omdat dit toch '’gratis'’ zou zijn vanaf vandaag voor mij aldus de mail. nu heb ik de ontvanger ook uitgezet en inderdaad geen pluspakket meer…

Maar je moet het Pluspakket natuurlijk wel gewoon in jouw abonnement laten staan want anders heb je het, zoals je hebt gemerkt, helemaal niet meer, ook niet gratis.


@NickHoeymans, ik heb niets meer van je gehoord. Heb je het inmiddels nog gevonden of opgelost?