Skip to main content
Beantwoord

Geen entertainmentkorting Netflix, hoe kan dat?

• January 9, 2023
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Dag,

Ik heb zowel een mobiel abonnement en thuis internet/tv van KPN. Ik heb onlangs mijn Netflix account overgezet naar KPN om in aanmerking te komen voor 5 euro entertainmentkorting, maar ik zie deze korting nu niet terug op de factuur. Is daar iets fout gegaan? 

Mvg.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @JvD82, welkom op het KPN Forum!

Wat voor Internet en TV abonnement heb je? Entertainmentkorting is namelijk alleen mogelijk wanneer je een Thuis abonnement hebt van na 8 oktober 2019. En je deze natuurlijk combineert met een mobiel abonnement van KPN. Voor de voorwaarden en meer, zie:

Heb je een Thuis abonnement van vóór 8 oktober 2019, dan krijg je geen Husselvoordelen maar KPN Compleet. En Entertainmentkorting is daar geen onderdeel van.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• January 9, 2023

Hallo @JvD82 heb de de entertainmentkorting misschien al voor een ander tv-pakket gebruikt? Entertainment korting van €5 kan maar 1 keer op 1 pakket.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2023

Ha Jan, dank voor je antwoord. Ik heb geen andere aanvullende tv pakketten. Gewoon standaard tv en internet (en bellen maar dat gebruik ik niet) en een mobiel abonnement. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2023

Hallo @JvD82, welkom op het KPN Forum!

Wat voor Internet en TV abonnement heb je? Entertainmentkorting is namelijk alleen mogelijk wanneer je een Thuis abonnement hebt van na 8 oktober 2019. En je deze natuurlijk combineert met een mobiel abonnement van KPN. Voor de voorwaarden en meer, zie:

Heb je een Thuis abonnement van vóór 8 oktober 2019, dan krijg je geen Husselvoordelen maar KPN Compleet. En Entertainmentkorting is daar geen onderdeel van.