Skip to main content
Beantwoord

Geen keuze uit ESPN bij de nieuwe combinatie voordelen

• 6 februari 2025
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Goededag,

Ik ben level 2 bij de "combineer cadeau actie". Door drukte kost het wat moeite om er doorheen te komen maar deze ochtend is het gelukt. Helaas heb ik geen keuze uit espn. Deze staat op "licht grijs". Wat is hier de oorzaak van?

Ik heb 2 mobiele abonnementen op mijn adres en vast internet.

Alvast bedankt. Daniël

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@DanielHengelo ,

De voorwaarde voor de keuze ESPN Compleet is dat je een aanvullend abonnement hebt op KPN TV. 

Dat staat vermeld in de veelgestelde vragen op de website:  KPN Combivoordeel: Combineer meer, krijg meer

Meer informatie staat hier:

Bekijk origineel

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36369 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Hallo ​@DanielHengelo ,

De voorwaarde voor de keuze ESPN Compleet is dat je een aanvullend abonnement hebt op KPN TV. 

Dat staat vermeld in de veelgestelde vragen op de website:  KPN Combivoordeel: Combineer meer, krijg meer

Meer informatie staat hier:

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom ​@DanielHengelo, leuk dat je voor de nieuwe Combivoordelen kiest!

Ik zie dat Noordzee je al de goede kant op gewezen heeft. Voor ESPN als keuzevoordeel is het inderdaad nodig dat je een internetabonnement hebt met KPN TV erbij. Zie voor meer informatie ook het topic hierboven.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 6 februari 2025

Hallo, klopt het dat je specifiek TV-zenders nodig hebt, of is alleen TV-streamen ook voldoende?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36369 reacties
  • 6 februari 2025
purist schreef:

Hallo, klopt het dat je specifiek TV-zenders nodig hebt, of is alleen TV-streamen ook voldoende?

Het gaat erom dat je een abonnement hebt op KPN TV. Hoe ja daar naar kijkt, dat maakt niet uit. 

Reageer