Skip to main content

Geachte Relatie, op mijn 1e factuur staat geen entertainment korting van €5,00

relatie *****

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @GerardvdPloeg ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina:kpn / telfort Hussel aanmelden


Beste Noordzee,

aanmelden mislukt steeds.

in mijn offerte staat dat ik wel in aanmerking komt voor entertainment korting. Naar welk e mail kan ik het sturen (als bewijs).

ik heb nog een KPN mobiel nummer en een KPN internetabonnement (€43,00/mnd) in mijn vakantiebungalow in Droge wijmersweg Wervershoof.

gaarne de korting toch verrekenen.

 


Kortingen worden alleen per adres gerekend niet de naamsteller, gaat er dus om op welk adres je het mobiel hebt staan icm met een vaste aansluiting, heb je twee vaste aansluitingen op verschillende adressen krijg je niet op beide het voordeel.


In de offerte staat wel de korting. Dat is juridisch geldig.


Heb je de voorwaarden voor die korting ook goed doorgelezen, je hebt namelijk zelf een vinkje gezet bij de vraag of je nog andere produkten van KPN op hetzelfde adres had.

Als dat niet zo is heb je zelf verkeerde gegevens aangeleverd en is die offerte niet rechtsgeldig.

Daarbij krijg je daarna een contract, en die is wel rechtsgeldig.


Ik heb mijn kpn mobiel nummer ingevuld