Skip to main content

Goedemiddag,

 

Sinds kort heb ik internet en TV via KPN. Ik ben erg tevreden met de snelheid en beeldkwaliteit.

Op mijn facturen zie ik nog niet mijn KPN compleet korting, ik heb ook twee telefoonabonnementen op dit adres.

Zouden jullie willen kijken waar dit mis gaat?

Bedankt.

mvg

Thomas

Hallo @Thomas89 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN-Compleet of Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 


Compleet korting (en dubbele data) krijg je alleen op oudere mobiele abonnementen. Deze krijg je zodra er meerdere KPN abonnementen zijn afgesloten op het adres. En daar was al sprake van. Immers 2 mobiele abonnementen. Dus wat compleetkorting veranderd er niets.

Op nieuwere mobiele Hussel abonnementen krijg je husselkorting zodra je ook internet thuis hebt afgesloten. Dat heeft u nu dus gedaan, en dus zult u bij deze nieuwere mobiele Hussel abonnementen husselkorting moeten krijgen.

Tot zover de mobiele abonnementen, nu het vaste internet abonnement. 

Hierop kunt u 5 euro entertainmentkorting krijgen als je ook een mobiel abonnement hebt lopen. Dat is dus bij u het geval. Maar u zult wel een entertainmentpakket moeten nemen. Zonder entertainmentpakket geen entertainmentkorting.


Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad ESPN genomen omdat ik hier 5 euro korting op kreeg. Echter wordt deze korting nu niet gegeven.

Hoe kan ik dit activeren?


Hoi @Thomas89, in dit specifieke geval is dit niet iets wat je zelf kunt herstellen. De compleet/hussel registratie stond nog op je oude abonnement. Om dit over te zetten naar je nieuwe abonnement heb ik een ticket aangemaakt voor mijn collega's. Zodra zij dit hersteld hebben krijg je hier nog bericht over. Het kan zijn dat ze je daarover ook nog even bellen (om alles op een rijtje te krijgen). Dit zal vanaf een 088 of afgeschermd nummer zijn! Ik zie trouwens bij het mobiele abonnement die eindigt op 003 dat de betaalgegevens daarvan nog op je oude adres staan. Die kun je wijzigen via je MijnKPN