Skip to main content

Zojuist een naar gesprek gehad met mede werker over de prijs verhoging..

Zij was erg onvriendelijk en wilde haar naam niet geven!!!!

Bij een nieuw abonnement krijg je nu een smart tv.

Als vaste klant moet je nu al weer 1.60 extra gaan betalen..

Waarom word daar niet iets meer voor gedaan??

2x mobiel abonnement lopen bij jullie..

Dit aan haar voorgelegd maar deed daar vreemd over.

 

Wij willen graag hier een normaal antwoord op..

Graag verneem ik iets van u

Mvg..

Hans en Anja Kok

 

Er zijn inderdaad geen akties voor bestaande klanten. Als de prijs voor u het belangrijkste is dan is overstappen een optie. Iedere klant korting geven is onbetaalbaar.


Ik begrijp dat niet iedereen korting kan geven  

Maar jullie kunnen wel met regelmaat de prijs verhogen. 

Daar moeten wij ook accoord meegaan.

Anders geen tv.

Maar je kunt wel iemand fatsoenlijk te woord staan ..

Een beetje service is wel op zijn plaats ..

 


Natuurlijk moet je vriendelijk te woord gestaan worden. Maarja je weet niet in welke omstandigheden ze verkeerde.  Misschien had ze net te horen gekregen dat de kat dood was of iets dergelijks.We zullen het nooit weten.


Hallo @Fuchsia1963  en @Joep1965 het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de klant de betreffende helpdeskmedewerk(st)er tegemoet treedt. Wie kaatst kan de bal verwachten.

 


Nou @JanD Ik schat @Fuchsia1963 in als erg aardig hoor!


Hallo @Joep1965 , een verhaal moet je atijd van 2 kanten horen voordat je een conclusie kunt trekken.


Ik begrijp dat niet iedereen korting kan geven  

Waarom belt u dan?

 


De vraag om korting voor bestaande klanten wordt regelmatig gesteld en eigenlijk is het antwoord altijd hetzelfde: Elke bestaande klant was ook ooit een nieuwe klant en kreeg toen het voordeel voor nieuwe klanten. Dat kan toen 3 of 6 maanden korting zijn geweest, gratis wifipunten, goede hoofdtelefoon, etc…

Nu is er dan de actie met een gratis Smart TV of Soundbar en de mensen die nu daarvoor overstappen krijgen dus volgend jaar niet het cadeau dat dan geldt.

 

 


Tot vorig jaar had ik overal in mijn huis prima WiFi. In huis is verder niets veranderd, behalve de wifi. Die doet het nu boven slecht en op zolder al helemaal niet meer. Nu is het advies van KPN om WiFi versterkers te KOPEN bij hun. Volgens mij betaal ik al genoeg per maand. En vind ik dat het een normale service hoort te zijn om mijn hele huis te voorzien van WiFi. Ik ben al 27 jaar klant van KPN, maar zit er nu toch over na te denken om over te stappen.Â