Skip to main content
Beantwoord

Gekozen combivoordeel HBO Max niet te activeren

• July 16, 2025
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

DjBasA
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik heb vandaag HBO Max gekozen als keuzevoordeel in de MijnKPN app, maar ik heb 3 uur later nog steeds geen e-mail ontvangen om het te kunnen activeren.
Ook als ik het zelf opzoek staat HBO Max er niet tussen (alleen Spotify en Game Pass).

Dus ik kan op het moment nog helemaal niks met HBO Max.
Kan iemand van KPN me alsjeblieft hiermee helpen om het op te lossen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@DjBasA . Welkom hier.

Erg jammer dat het nog niet soepel loopt met het activeren van HBO Max.   De community is alleen geen helpdesk. (Hier helpen klanten elkaar).

Je kunt het beste een terugbel afspraak maken zodat een collega van de helpdesk voor jou kan kijken hoe de vork in de steel zit. 

4 reacties

DjBasA
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 17, 2025

Zou fijn zijn als iemand van KPN even voor me kan kijken wat er mis is gegaan en het oplossen.

In de app is mijn keuzevoordeel namelijk al wel "verwerkt" en kan ik niet wisselen tot 16 Augustus.

Maar nog steeds geen e-mail ontvangen en kan HBO Max ook nog steeds niet activeren. (Ook niet als ik zelf naar die pagina ga daarvoor, er staat dat er geen entertainment is die nog geactiveerd moet worden)

Best vervelend, gister was mijn vrije dag en wou eigenlijk wat bingen op HBO Max.

Mijn klantnummer staat nu correct op mijn profiel met alle andere info.

Had een klein foutje gemaakt op het forum en twee keer mijn mobiele nummer daar in gezet.

(Ook bij het klantnummer.... oeps!)

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Erg jammer dat het nog niet soepel loopt met het activeren van HBO Max.   De community is alleen geen helpdesk. (Hier helpen klanten elkaar).

Je kunt het beste een terugbel afspraak maken zodat een collega van de helpdesk voor jou kan kijken hoe de vork in de steel zit. 

DjBasA
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 18, 2025

Dat zou ik dan morgen ff moeten doen want heb nog steeds geen toegang tot HBO Max.

Ik had gehoopt dat het via hier kon via tekst met een KPN medewerker omdat ik vrijwel niet kan bellen door de weeks vanwege werk.

Erwin van KPN
Moderator

Gelukkig kun je een afspraak maken en aangeven binnen welke tijdsbestek je beschikbaar bent, ​@DjBasA . Hopelijk wordt het daarna snel opgelost.