Skip to main content
Beantwoord

Geldt de combi korting ook voor Netflix?

  • 2 August 2024
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb een combivoordeel abonnement en recht op 5 euro korting per maand op een entertainment abonnement.

Als ik Netflix basic wil kost dat 8,99. Ga ik dan 8,99 -/- 5,00 = 3,99 per maand betalen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groet, JanĀ 

HalloĀ @Happy023Ā ,

Ja, als je nog geen ander entertainmentpakket hebt waar je die vijf euro korting al op krijgt.Ā 

Ā 

Zie ook dit artikel:Ā 

ā‚¬ 5,-Ā Entertainmentkorting

Ontdek sport, series, films en oneindig veel muziek. Je krijgt ā‚¬ 5,-Ā EntertainmentkortingĀ alsĀ je Internet en Mobiel van KPN combineert.Ā Kies uitĀ Netflix,Ā Disney+,Ā HBO Max,Ā Spotify,Ā Film1,Ā ESPN Compleet,Ā Xbox Game Pass Ultimate,Ā StorytelĀ ofĀ Viaplay.

Ben je even klaar met Netflix en wil je graagĀ Disney+? Geen probleem! Je kunt elke maandĀ makkelijk wisselen tussen deze entertainmentopties. Neem je geen van de entertainmentopties meer af, dan komt de korting te vervallen.

Ā 

Maar dus op maximaal Ć©Ć©n van de genoemde entertainmentpakketten.Ā 

Ā 

De huidige prijs van Netflix Basic zonder korting is inderdaad 8,99 per maand:Ā 

Netflix Basic

Ā 

Onbeperkt series en films in HD-kwaliteit

Kijk op maximaal 1 scherm tegelijk

Download series en films op 1 apparaat

8,99

/mnd

https://www.kpn.com/entertainment/netflix


Toch nog even een vraag. Gaat die 5 euro er dan nog vanaf zodat je 3,99 gaat betalen?

Ik heb van de week Netflix toegevoegd maar volgens mij geldt dit alleen voor standaard en premium.

Betaal nu 8.99 voor standaard (13,99 -/- 5,00) maar ik wil eigenlijk basic voor weinig. Kijk n.l. heel weinig.

Groet Happy023

Ā 


Hoi @Happy023, welkom op onze community! Dit geldt ook voor Netflix BasicšŸ˜Š


Mooi, dan ga ik het omzetten.

BedanktšŸ‘šŸ¼


Reageer