Skip to main content

Hoi KPN,

 

Er is denk ik iets niet goed gegaan.. Voorheen had ik KPN compleet, samen met mijn ex-man.

We zijn inmiddels gescheiden sinds mei van dit jaar en hij woont nu in België. Zijn voordeelnummer kom ik echter nog steeds tegen op mijn mobiele factuur. Ik kan dat zelf nergens aanpassen/verwijderen (ik zie die vraag hier vaker voorbij komen.. misschien eens iets aan doen?)

Kunnen jullie me helpen dit te verwijderen? 

Welkom op het forum @Sannekuuh16. Ik kan me heel goed voorstellen dat je na een scheiding ook dit geregeld wil zien. Helaas kun je dat niet zelf doorvoeren, maar ik kan dat wel voor je regelen. Zou je jouw profiel willen voorzien van postcode & huisnummer dan ga het voor je aanpassen. 


Welkom op het forum @Sannekuuh16. Ik kan me heel goed voorstellen dat je na een scheiding ook dit geregeld wil zien. Helaas kun je dat niet zelf doorvoeren, maar ik kan dat wel voor je regelen. Zou je jouw profiel willen voorzien van postcode & huisnummer dan ga het voor je aanpassen. 

Hoi Jeroen, super, ik ga het toevoegen. 
Groet Sanne


Ik zie dat het telefoonnummer van jouw ex recent is opgeheven. Door deze opheffing zal het dan ook verdwijnen bij jou als voordeelnummer. 


Ik zie dat het telefoonnummer van jouw ex recent is opgeheven. Door deze opheffing zal het dan ook verdwijnen bij jou als voordeelnummer. 

Niet opgeheven denk ik want hij werkt nog steeds. Wellicht naar een andere provider & in België? Fijn dat het nu verdwijnt van mijn overzicht in ieder geval. Dank!!


We zijn 26 dagen verder sinds mijn vorige post. Ik kreeg vandaag de factuur van mobiel binnen.. en daar staat dus nog steeds het voordeelnummer van mijn Ex op. Hoe lang gaat het duren voordat dit wordt verwijdert dan?/