Skip to main content

Gisteren is ineens mijn pluspakket verdwenen, ik heb er recht op omdat ik zowel mobiel, tv en internet van KPN heb?

Hallo @Janineke5455 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw voordelen vanwege Combivoordeel niet meer geactiveerd staan. Voor het opnieuw aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 


ik heb het al meerdere keren zo gedaan maar niks werkt, op mijn factuur tot 19 oktober staat dat het pluspakket er wel in staat, maar tot nu toe geen resultaat


Welkom op de community @Janineke5455. Dat pakket hoort niet spontaan te verdwijnen, als je er recht op hebt heb je er recht op. Staan het vaste abonnement en de mobiele abonnementen wel op hetzelfde adres?

Als het adres afwijkt kan het wel eens uitgezet worden, maar daar hoor je vooraf een bericht over te krijgen.

Wat gebeurt er precies als je je probeert aan te melden via de link die Noordzee geeft? Krijg je daar bijvoorbeeld een foutmelding of iets anders? Je kunt ons ook bellen, dat is de snelste weg om dit te bekijken. We zijn bereikbaar op 0800-0402.


Reageer