Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb nog een vraag. Er is tijdens het afsluiten van mijn abonnement op Black Friday verteld dat ik eventueel Fox Sports gratis kon krijgen omdat ik bundelkorting kreeg (heb mijn TV en mobiel abonnement bij KPN).

 

Klopt dit?

 

Zo ja, dan hoor ik het graag en wil ik hier gebruik van maken..

 

Alvast bedankt voor de respons.

 

Groet,

Rein Meissen

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @Rein1938, welkom op het forum! Dat klopt helaas niet helemaal, je krijgt € 5,- Entertainmentvoordeel als je Thuis en Mobiel combineert. Dit voordeel kun je inzetten om bepaalde zenderpakketten dus € 5,- goedkoper te maken, zo ook met Fox Sports. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik kijken of ik het voor je kan aanzetten.


Apart, Volgens mijnkpn kan ik kiezen tussen €5,00 of gratis pakket, waaronder Fox sport. Maar ik heb dit al vanuit mijn Telforttijd.


Oh, het gaat om het “afsluiten van een mobiel abonnement op Black Friday” concludeer ik!

Als je inderdaad thuis dan Telfort, nu TFT, hebt dan heb je bij DAT abonnement gewoon nog Compleet. En dus gratis zenderpakket ESPN (dat is de nieuwe naam van F.S.) danwel pluspakket.

Dat je nu ESPN dus gratis hebt klopt.


Oh, het gaat om het “afsluiten van een mobiel abonnement op Black Friday” concludeer ik!

Als je inderdaad thuis dan Telfort, nu TFT, hebt dan heb je bij DAT abonnement gewoon nog Compleet. En dus gratis zenderpakket ESPN (dat is de nieuwe naam van F.S.) danwel pluspakket.

Dat je nu ESPN dus gratis hebt klopt.

Ik heb nu de 5,00 korting en als kerstkado 3 maanden gratis FS. Aan het einde van die 3 maanden wil ik de 5,00 korting omzetten naar gratis ESPN. Ik neem aan dat dit kan??

Daarnaast lees ik dat elk mobiel abo een korting krijgt van 5,00/maand. De mobiel van mijn vrouw (contract Telfort vanaf 2014 of ouder)heb ik kortgeleden aangemeld op mijn KPN compleet. Begrijp ik goed dat op 1 mobielabo de korting en op de andere de gratis ESPN ?? Graag reactie.


Aan het einde van die 3 maanden wil ik de 5,00 korting omzetten naar gratis ESPN. Ik neem aan dat dit kan??

Als je voor THUIS nu een HUSSEL abonnement hebt dan kan dat niet. En dan is die 3 maanden dus een gevolg van de Black Friday actie tussen 14 en 29 november vorig jaar.

 

Begrijp ik goed dat op 1 mobielabo de korting en op de andere de gratis ESPN ??

Nee, de korting is één pakketje. Op elk mobiel abo € 5 korting en Thuis met Hussel € 5 entertainmentkorting.
Alleen als je nog, in jouw situatie, thuis het TFT abonnement hebt heb je wel gratis ESPN. Anders niet.


Beste PeterG,

Dank voor de uitleg. Het wordt mij steeds duidelijker. Overgang van Telfort naar KPN is niet altijd even duidelijk, maar kan ook aan mij liggen. 

Zover ik begrijp houd ik alle rechten zolang mijn Telfortvoorwaarden blijven. Wat ik begrijp uit eerdere reactie van andere klanten: Als ik mijn mobiele abo ga verlengen kom ik automatisch in KPN-Hussel en zou er sprake zijn van een nieuw abonnement. Klopt dat? Want in dat geval ben ik mijn voordelen van Telfort kwijt!!??

Ik heb nu sterk de indruk dat ik mijn "oude" abo gewoon door moet laten lopen.

Groet, Robkpn


Zover ik begrijp houd ik alle rechten zolang mijn Telfortvoorwaarden blijven.

Klopt.

Als ik mijn mobiele abo ga verlengen kom ik automatisch in KPN-Hussel en zou er sprake zijn van een nieuw abonnement.

Alleen je mobiele abo wordt nieuw (KPN Hussel) dus.

Klopt dat? Want in dat geval ben ik mijn voordelen van Telfort kwijt!!??

Ik heb nu sterk de indruk dat ik mijn "oude" abo gewoon door moet laten lopen.

Als je voor thuis je TFT abo laat doorlopen blijven daar de TFT (Telfort) voorwaarden voor gelden ook bij combineren met een nieuw KPN Mobiel Hussel abo.
Waar naar gekeken wordt is dat er vast én mobiel op één adres is. De oude abonnementen krijgen daarbij de oude voordelen en de nieuwe abo's (Hussel dus) de nieuwe ( € 5 voordeel).


Beste PeterG,

Jij communiceert duidelijk waarvoor mijn dank. Ik heb geen reden om het thuis abo te wijzigen. Zover ik nu begrijp blijven mijn Telfort voordelen dus zolang ik het thuis abo niet wijzig. 

Reden waarom ik erg voorzichtig ben: Ik had een mobiel abo met 1 gB. Werd toen verdubbeld omdat ik een trouwe klant ben. Later is dit weer verhoogd vanwege een actie. Omdat ik destijds op een camping een stulpje had was 5 to 6 gB handig omdat ik mijn laptop en tablets meenam en via de telefoon een hotspot kon maken. Helaas werd na 1 maand van mijn verlenging, de camping gesloten en was de noodzaak van een hoger mB niet meer aanwezig. Gewoon jammer voor mij maar dat is nu eenmaal zo.

Nu zit ik al 2 jaar met een tegoed van 18 gB die ik totaal niet gebruik. Ik wil dan ook mijn mobiele abo wijzigen en terug naar (bijvoorbeeld) 1 of 2 gB. Wat zijn de mogelijkheden?

Groet, Robkpn


Kan je wel al wijzigen? Een nieuw abonnement gaat niet eerder in dan vanaf of na de einddatum van je huidige minimale contracttijd.

Ikzelf heb het 2 GB abonnement mét onbeperkt bellen/sms. Dat kost inclusief de € 2,50 korting omdat je thuis ook bij KPN (nouja TFT) hebt nu maar 12,50 euro per maand.

De TFT voordelen blijven op het thuisabonnement ongewijzigd (want het is geen Hussel).


Ja, ik kan wel wijzigen. Maar zoals gezegd ben ik wat voorzichtig. Ik heb gekeken en kan terug naar 2 gB/maand en dan koste mij dat € 1,50 minder/maand. Als ik blijf bij 150 minuten scheelt dat € 2,50/maand. Maar ik ga geen risico nemen voor 12,00 per jaar 🙂 Kan zomaar een keer voorkomen dat ik ineens langer dan 150 minuten moet bellen in 1 maand.

Als ik terug ga naar 2 gB/maand koste het mij inderdaad € 12,50/maand. Ik ga dus terug naar 2 gB/maand.

Dank voor alle uitleg PeterG.