Skip to main content

Op de faktuur 11167733807 van 1 december worden gesprekskosten gefaktureerd die onder gratis onderling bellen vallen. Wordt dit in januari gecrediteerd?

 

Hallo @Edwin 1031 , dat zal zeker niet ‘vanzelf’ gaan. Maar een KPN moderator wil dat graag voor je nakijken. Zet daarvoor jouw persoonlijke gegevens (Privé) in je Forum profiel , daar alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.


Hi @Edwin 1031, top dat je gelijk je gegevens in hebt gevuld! Ik zie kosten terug op de factuur voor een belletje naar een 06-nummer dat op het moment van het gesprek al lang onder de ‘onderling gratis bellen’ optie viel. Klopt niks van dus, dat deze gesprekskosten in rekening zijn gebracht :thinking:

Ik ga er voor zorgen dat dit inderdaad in januari gecrediteerd gaat worden!


Excuus, nu ik de vergoeding door wil voeren, zie ik dat een andere collega mij voor is geweest :wink: Was al geregeld dus!


Wat valt er onder “gratis onderling bellen”? 


Hi @Red-Head, als je meerdere nummers via KPN hebt lopen op het zelfde adres en deze abonnementen koppelt via KPN Compleet of KPN Hussel, kan je via 1 van die nummers, kosteloos bellen met de andere aangemelde nummers :slight_smile:


Ah ik dacht dat je ook gratis kon bellen met andere vaste KPN nummers maar dat is dus niet zo?

 

 


Dat niet nee, het gaat puur om nummers die aan elkaar gekoppeld zijn!