Skip to main content
Beantwoord

Gratis optie bij Combivoordeel omzetten gaat niet goed

• May 7, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Enige tijd geleden heb ik Netflix gekoppeld als combivoordeel. Op 30 april ben ik gewisseld naar HBO via de knop ‘ ik wil een ander cadeau’. Dat leek allemaal goed geregeld tot ik vandaag plotseling het bericht krijg dat ik gewisseld heb naar Netflix. Ik heb echter zelf niets gedaan?  Na contact met medewerker, zegt deze, dat ik HBO als extra dienst heb afgesloten. (En ik daarvoor dus ook extra betaal) Ik ben me daar niet van bewust. Ik begrijp ook niet waarom ik dan ineens een mail en sms krijg dat ik vandaag het combivoordeel weer gewijzigd heb? Punt 1 omdat ik zelf niets gedaan heb en punt 2 als ik HBO daadwerkelijk als extra dienst had gekozen dan zou Netflix nog steeds mijn combivoordeel zijn. Want dat was het daarvoor. 
Nu heb ik, met de medewerker aan de telefoon, het combivoordeel weer gewijzigd naar HBO. Maar ik heb inmiddels 10 uur later nog geen bevestiging gehad? Iemand meer bekend met dit probleem?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Dank je! Ik zie dat op dit moment nog steeds Netflix als keuzevoordeel geregistreerd staat en HBO Max loopt als betaalde streamingsdienst daarnaast. Wel staat er nu voor een toekomstige datum ingesteld dat HBO Max weer je keuzevoordeel wordt. Maar ja, dat duurt nog een tijdje en is niet wat je wenst. Daarom heb ik een ticket aangemaakt om het gelijk weer terug te laten zetten naar zoals het was op 30 april. Dus HBO Max als keuzevoordeel en geen Netflix meer in je pakket. Ook heb ik gevraagd of ze de extra kosten voor het HBO Max pakket kunnen vergoeden. 

Als het goed is wordt je binnen 48 uur hierover gebeld, dus houd je telefoon goed in de gaten :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Patricia72. Zoals je het beschrijft lijk je alle juiste stappen te hebben ondernomen om je keuzevoordeel te wijzigen van Netflix naar HBO Max, dus dan is het vreemd dat binnen 7 dagen het weer terug wordt gewijzigd naar Netflix. Ook is het raar omdat je maar één keer per maand je keuzevoordeel kan wijzigen. 

De reden dat je nu bij de laatste wijziging geen bevestiging hebt gehad, kan te maken hebben met die één maand wachttijd. Je krijgt normaal pas een mail wanneer daadwerkelijk je keuzevoordeel gewijzigd is in je pakket. Ik ben toch wel benieuwd hoe dit nou allemaal heeft kunnen gebeuren en of het keuzevoordeel nu correct geregistreerd staat. Zou je eens je Community-profiel kunnen invullen en mij een seintje willen geven als dat gelukt is? Dan ga ik eens op onderzoek voor je uit. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 9, 2025

Ik heb de gegevens ingevuld. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2025

Dank je! Ik zie dat op dit moment nog steeds Netflix als keuzevoordeel geregistreerd staat en HBO Max loopt als betaalde streamingsdienst daarnaast. Wel staat er nu voor een toekomstige datum ingesteld dat HBO Max weer je keuzevoordeel wordt. Maar ja, dat duurt nog een tijdje en is niet wat je wenst. Daarom heb ik een ticket aangemaakt om het gelijk weer terug te laten zetten naar zoals het was op 30 april. Dus HBO Max als keuzevoordeel en geen Netflix meer in je pakket. Ook heb ik gevraagd of ze de extra kosten voor het HBO Max pakket kunnen vergoeden. 

Als het goed is wordt je binnen 48 uur hierover gebeld, dus houd je telefoon goed in de gaten :)