Skip to main content

Tot voor kort maakten wij naar volle tevredenheid gebruik van KPN Compleet. Onlangs heb ik voor het  mobiel abonnement onbepert bellen besteld. Nu is het Pluspakket vervallen omdat we nu niet meer aan de voorwaarden zouden voldoen? Opnieuw aanmelden lukt niet omdat we al aangemeld zouden zijn.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit zou niet kloppen. Het pluspakket behoor je gewoon te behouden. Wat je met het mobiele abonnement doet maakt niet uit, zolang je het maar niet stopzet. Verlengen of aanpassen moet gewoon kunnen zonder dat het pluspakket vervalt.


Pluspakket hoor je inderdaad te behouden. Echter verdwijnt die voordeel als je een abonnementswijziging doet naar Hussel Thuis geloof ik en verdwijnt de €5 korting(mobiel) en het pluspakket/foxsports. Toen mijn ouder me over haalde om sim only van kpn te nemen op het thuisadres werd het voor mij automatisch Hussel en kreeg ik geen dubbele data zoals mijn ouder. Zo is het mij telefonisch verteld. Korting van hussel is wel 2,50 meer dan KPN compleet mobiel bv maar als we nu naar Hussel gaan dan verdwijnt die €5 korting terwijl het contract eindigt in 2021(Mobiel ouder). De kleine letters benoemen dit qua wijziging is me verteld dus Hussel komt nadeliger uit in onze situatie. Dus wij hebben KPN compleet met 1 Hussel mobiel hiero(nieuwe voorwaarden) en 1 met dubbele data(oude voorwaarden) en je hoort dit gewoon te behouden. 


Pluspakket hoor je inderdaad te behouden. Echter verdwijnt die voordeel als je een abonnementswijziging doet naar Hussel Thuis geloof ik …

Ja, dat klopt. Maar heeft u dat gedaan dan? U had toch alleen uw mobiel verlengd? Niet het thuis abonnement?

 


Hoi @Patrick D. 

Als jij alleen wijzigingen hebt aangebracht op de mobiele abonnementen en het thuispakket ongewijzigd is gebleven, zou jij nog gebruik moeten kunnen maken van het gratis pluspakket. Ik zoek het graag voor je uit. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan kan ik met je mee kijken. 


Hallo Hanna, bedankt voor je reactie. 

Ik heb inmiddels via de chat een collega gesproken, die het naar volle tevredenheid heeft opgelost. 

Fijne avond, Patrick


Goed om te horen! Fijne avond gewenst.


Reageer