Skip to main content

Hallo van de week ontving ik een mail van jullie dat er wat is gewijzigd in ons abonnement, wij zouden nu als voordeel het pluspakket gratis er bij krijgen terwijl we dit al gratis hebben/hadden. 

Vandaag zoek ik de zender babytv op voor onze dochter en zie ik tot mijn verbazing dat die er niet meer tussen staat in de zenderlijst.

En als ik inloggen in mijn kpn zie ik het pluspakket ook nergens meer staan.. 

Wat is er nu aan de hand ? 

Want het pluspakket hadden we al gratis en we kregen een mail dat we het als voordeel er gratis kregen en vervolgens is het nergens tebekennen 

 




*Admin: screenshot aangepast i.v.m. privacy


Hoi @Synthia, wat schrikken! Heb je gekeken of je een andere zenderlijst actief hebt? Of per ongeluk zenders verborgen?

Heb je de tv-ontvanger al een keer herstart? Even stekker eruit en op laten starten. 


Hallo! 

Heb net alles na gekeken en opnieuw opgestart maar helaas :disappointed_relieved:

nog steeds het zelfde


Een KPN moderator hier kan dit voor je nakijken. Dit kan wel een dag of 2 duren voor jouw topic aan de beurt is. 
Uiteraard kun je ook altijd gratis bellen met de klantenservice voor direct contact; 0800 0402

Geef aan dat je een medewerker wil spreken tegen de stemcomputer. 


Hallo @Synthia, goed dat je contact met ons opneemt. 

Ik zie dat @Anneke-Anna al geprobeerd heeft je te helpen, maar helaas. Ik kijk graag even met je mee. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig.

Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Hallo Denise, 

Gegevens zijn aangepast :relaxed:


Je krijgt van ons het Pluspakket gratis als je Internet, TV én Mobiel van KPN combineert. Ik zie op jouw gegevens alleen maar 1 abonnement: KPN Internet en TV. Daarmee voldoe je niet aan de voorwaarden voor KPN Husselvoordelen.

Heb je meerdere abonnementen van KPN? Zorg dan dat deze allemaal op hetzelfde adres geregistreerd staan. Daarna kan je je aanmelden voor KPN Husselvoordelen via het online aanmeldformulier. Scroll naar beneden om jouw gegevens in te vullen. Rond jouw aanmelding af door op ‘check aanmelding’ te klikken. Je krijgt van ons een bevestiging als de aanmelding goedgekeurd is.


Okee... en toch blijf ik het raar vinden, want we zitten sinds april 2020 bij kpn en hebben sinds dien altijd het plus pakket gratis erbij gehad en nu in eens voldoen we niet mee aan de voorwaarden omdat we geen mobiel van kpn hebben en dat terwijl we met de mobiel nooit bij kpn hebben gezeten. :thinking:


Dan heb je geluk gehad! Je voldeed niet aan de voorwaarden, maar had het Pluspakket wel gratis. Zie het als een fout in jouw voordeel. :blush:

Het klopt dus wel dat je het Pluspakket niet meer gratis kunt bekijken. Je kunt deze wel voor 6,99 euro aanzetten via MijnKPN.


Okee helder,

bedankt voor je hulp!