Sinds afgelopen zomer de overstap van Ziggo naar KPN gemaakt en al regelmatig de klantenservice aan de lijn gehad omdat niet alles gelijk goed ging. Vrij snel daarna ook een tablet aangeschaft met een mobiele data bundel waarbij door meerdere medewerkers vd klantenservice verteld werd dat ik hierbij het pluspakket gratis krijg en ook entertainmentkorting. Heb zelf nog gevraagd hoe het precies zit aangezien in de hussel voorwaarden staat dat dit niet geldt voor 097 nummers (is me overigens nog steeds niet duidelijk waarom) wat het nummer van de simkaart in mijn tablet is. Maar nee, volgens meerdere medewerkers geldt het ook voor een 097 nummer. Als ik in mijn account bij de beschikbare zenderpakketten kijk zie ik zelfs ook dat het pluspakket gratis is.
Nu komt het, inmiddels is het gratis pluspakket al een keer of 3Â aangezet door medewerkers vd klantenservice, heb ik compensatie gehad voor de keren dat ik er voor betaald had, en eergisteren kreeg ik weer een mailtje dat het voordeel vh gratis pluspakket is stopgezet en het pakket is uitgezet zonder enige andere vorm van communicatie. Ik snap er niets meer van en volgens mij de medewerkers vd klantenservice ook niet. Als het dan echt niet gratis is haal het dan ook weg bij de beschikbare zenderpakketten in mijn account. Heb overigens ook al compensatie gehad mbt de entertainmentkorting omdat men dit mij had toegezegd.
Â
Â