Skip to main content
Beantwoord

Gratis TV is te klein, kan ik een andere korting kiezen?

• 10 maart 2025
  • 7 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb abonnement afgesloten met als actie gratis TV. Nu is TV geleverd maar is echt te klein. Ik wil heb retour sturen en andere optie kiezen. Ik wil wel mijn abonnement behouden TV + Internet. Klantenservice stuurt me van kastje naar de muur. Volgens hun kan ik niet retouren alleen alles opzeggen. Ik wil graag bij KPN blijven maar dan met de korting ipv de TV. Of eventueel ander voorstel kwa kado. 

Beste antwoord door Marlon92

Dit staat in de actievoorwaarden:

Deze schermafdruk is van de actievoorwaarden van de spelcomputer. Maar deze zin heeft KPN er altijd in staan.

Bekijk origineel

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 10 maart 2025

Hallo ​@Marian1957 ,

Dat gaat niet lukken. Ik lees dat de klantenservice jou dat ook al heeft verteld. Misschien kun je de TV verkopen? Dan heb je op die manier ook je korting wel binnen…. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 maart 2025

Nee maar via herroepingsrecht heb je twee weken de tijd dus juridisch niet haalbaar. En dan nog chanteren met u kan wel alles opzeggen. Hier moet via KPN een goede oplossing voor komen. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4335 reacties
  • 10 maart 2025

Die tv is een kado, en wordt volgens mij pas na 2 weken opgestuurd met de speciale reden dat je dan voorbij je herroepingsrecht bent. 

• 3022 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Dit staat in de actievoorwaarden:

Deze schermafdruk is van de actievoorwaarden van de spelcomputer. Maar deze zin heeft KPN er altijd in staan.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4335 reacties
  • 10 maart 2025

Het zou ook wel heel gek zijn, een tv welke al uitgegeven is kan je niet opnieuw sturen naar een nieuwe klant want hij is dan tweedehands. Dus als klanten het kado nog konden ruilen kost dat KPN bakken en bakken met geld, wat we uiteindelijk met zijn allen weer moeten betalen.

• 765 reacties
  • 10 maart 2025
Marian1957 schreef:

Ik heb abonnement afgesloten met als actie gratis TV. Nu is TV geleverd maar is echt te klein. 

U wist bij het afsluiten van het abonnement toch wat het beeld diagonaal was bij de meeste aanbiedingen staat dit er bij, afgaande op die gegevens had destijds waarschijnlijk beter voor korting worden gekozen of wachten op een andere deal.

Wat is in dit geval te klein? 

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 990 reacties
  • 10 maart 2025
Marian1957 schreef:

Nee maar via herroepingsrecht heb je twee weken de tijd dus juridisch niet haalbaar. En dan nog chanteren met u kan wel alles opzeggen. Hier moet via KPN een goede oplossing voor komen. 

Nee hoor. KPN moet helemaal niets. Dan verkoop je die tv maar. Je bent zelf ingegaan op het aanbod en bijbehorende voorwaarden. 

Reageer