Skip to main content
Beantwoord

Gratis waterdichte hoes niet ontvangen

• July 30, 2025
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik heb al enige tijd geleden aangegeven via KPN ID dat ik graag als voordeel een waterdichte hoes voor mijn telefoon zou ontvangen, was een leuke attentie.

Helaas tot op heden nog steeda niet ontvangen, zwaar teleurgesteld!

Beste antwoord door RBxx

Er is flink wat belangstelling voor. Het is al twee keer met nieuwe voorraad aangevuld.

Ik moest wachten met bestellen tot 15 juli voor de eerste aanvullende batch en ben nu ook nog in afwachting van de levering. Die partij was ook snel uitverkocht en nu is het wachten op 1 augustus voor de volgende batch. Op = op is dus nog niet van toepassing.

Het stond trouwens ook in de laatste nieuwsbrief, dus KPN houdt het niet geheim 😉

p.s. er staat uitverkocht, maar dat is alleen de ‘uitdrukking’. Het is een “Cadeautje van KPN”.

6 reacties

• July 30, 2025

Zulk soort cadeautjes zijn meestal maar beperkt beschikbaar. En vaak al op voor dat je als normaal mens met een normaal leven gezien hebt dat die actie überhaupt bestaat. Het word allemaal weggekaapt door mensen die geen leven hebben en de hele dag in hun MijnKPN app wonen zo ongeveer. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 30, 2025

De hele dag rondhangen hier op de community kan ook ​@Marlon92 😎

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 30, 2025

Hoi ​@AM2010, ik heb het hoesje ook net een paar dagen geleden ontvangen en kennissen uit hetzelfde postcodegebied nog niet. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 30, 2025

Er is flink wat belangstelling voor. Het is al twee keer met nieuwe voorraad aangevuld.

Ik moest wachten met bestellen tot 15 juli voor de eerste aanvullende batch en ben nu ook nog in afwachting van de levering. Die partij was ook snel uitverkocht en nu is het wachten op 1 augustus voor de volgende batch. Op = op is dus nog niet van toepassing.

Het stond trouwens ook in de laatste nieuwsbrief, dus KPN houdt het niet geheim 😉

p.s. er staat uitverkocht, maar dat is alleen de ‘uitdrukking’. Het is een “Cadeautje van KPN”.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@AM2010. Welkom op de community! Jammer om te horen dat je het cadeau nog niet hebt ontvangen en dat je daar teleurgesteld over bent. De waterdichte hoes was inderdaad onderdeel van een tijdelijke actie, en bij zulke acties geldt vaak: op = op. Als de voorraad op is, kunnen we het helaas niet meer naleveren. Dat kan natuurlijk vervelend zijn, vooral als je op tijd dacht te hebben gereageerd.

Het word allemaal weggekaapt door mensen die geen leven hebben en de hele dag in hun MijnKPN app wonen zo ongeveer. 

Wel wil ik vragen om de community respectvol te houden. We maken zulke acties op meerdere manieren bekend. niet alleen via de MijnKPN app. Je hoeft dus niet de hele dag in de app te kijken om iets te kunnen missen 😉

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 8, 2025

Het vergde wat geduld 😊, maar na ruim 3 weken viel hier gisteren de envelop in de brievenbus.

Komt dus aardig overeen met de (max) 16 werkdagen wat op het bestelformulier stond.