Skip to main content

Goedemiddag,

Ik wil graag mijn mobiel abonnement verlengen, want die loopt volgende week af.

Nu is mijn vraag blijf ik dan wel het gratis zenderpakket ESPN houden (ik heb internet en tv thuis)?

Aangezien het mobiel abonnement van compleet naar hussel moet tegenwoordig, maar ik wil wel graag het gratis zenderpakket houden op de tv.

U hoeft niet te verlengen. Dat is een groot misverstand bij veel mensen. Als u verder tevreden bent dan kunt u het gewoon door laten lopen en weet u zeker dat er niets veranderd.


Dat weet ik, maar ik ben wel toe aan een andere mobiel, wil alleen weten of mijn pakketten voor de televisie hetzelfde blijven. Volgens mij blijft dat onveranderd, maar wil het even zeker weten


Dat weet ik, maar ik ben wel toe aan een andere mobiel

En een lening voor een toestel is ook niet nodig/verplicht. En dus verlengen (nieuw abo nemen) ook niet om een lening te verkrijgen. Ik koop, uiteraard binnen mijn budget, elke paar jaar gewoon een nieuw toestel.

Alleen bij mijn laatste switch, april 2020, van een GSM naar een smartphone moest ik wel het abonnement uit 2012 aanpassen….

 

Als je het abonnement thuis niet wijzigt blijven daar de “KPN Compleet” voordelen voor gelden. Dus ook ESPN of Pluspakket keuze.


Als u van Compleet naar Hussel gaat ben ik bang dat u uw gratis ESPN pakket kwijt raakt. Hooguit 5 euro husselkorting is mogelijk volgens mij.

Ook eventueel gratis 1x maal switchen per maand van ESPN naar Pluspakket en weer terug zal niet meer gaan.


@Edu2020 

Ze gaat alleen met mobiel naar Hussel. Thuis blijft het “internet en TV” en dat blijft gewoon onder de "KPN Compleet” voordelen vallen.


@PeterG , dat is een goede opmerking maar kan Wilmy dan nog wel de door haar gewenste Husselkorting op haar mobiel krijgen? 
Immers internet en tv vallen onder Compleet. Volgens mij is er geen mengvorm mogelijk.


@Edu2020

Jawel. Op haar mobiele Hussel krijgt ze Husselkorting. En op haar vaste “Internet en TV”- abonnement blijven de “Compleet” voordelen gelden. Mengen is dus mogelijk. Zelfs met oude EN nieuwe mobiele abonnementen (Hussel) op één adres.

Die Husselkorting op het mobiele Hussel abonnement is overigens maar € 2,50 p/mnd.


@PeterG , dank je wel. Dat wist ik niet. Ik dacht dat je alleen husselkorting kan krijgen icm een ander KPN product dat ook in de hussel zit. Ik heb gekeken op de KPN site en vond onderstaande tekst waaruit blijkt dat PeterG gelijk heeft:

Heb je KPN Compleet?

Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt naar KPN Hussel de nieuwe Husselvoordelen. Op de andere abonnementen behoud je de Compleetvoordelen.