Skip to main content

Nadat ik al jaren zonder problemen af en toe wissel tussen Plus en ESPN als gratis pakket, lukt dat nu ineens niet meer. Zowel op de app, website als de box krijg ik een niet te begrijpen foutmelding. Helaas heeft bellen naar de servicedesk ook niet geholpen, want niemand snapt er tot nu toe wat van en ik word doorverbonden van A naar B naar C, enzovoorts. Kortom, ik geloof dat ik hetzelfde probleem heb als hier in dit topic wordt besproken. Wat kan ik nog doen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kan het ermee te maken hebben dat Plus voor Husselabonnementen nu standaard gratis is, dat zou kunnen verklaren waarom je niet kunt ‘wisselen’.

Al is gratis ESPN sowieso nieuw voor mij, dat heb ik nog niet eerder gezien/gehoord (dat ligt vast aan mij, niet aan u).

 

Nog als toevoeging: U kunt het zenderpakket eens in de 30 dagen wisselen, als u dat in de laatste 30 dagen al gedaan heeft dan zou dat niet kunnen tot de 30 dagen voorbij zijn.


Hallo @takirr, als ik jouw abonnement er bij pak, zie ik dat je telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice over dit vraagstuk. Jouw abonnement is aangepast en daardoor zijn nu de Husselvoordelen actief op jouw abonnement. Hierbij is het Pluspakket standaard gratis en kun je niet wisselen tussen pluspakket en ESPN. 


 


Kan het ermee te maken hebben dat Plus voor Husselabonnementen nu standaard gratis is, dat zou kunnen verklaren waarom je niet kunt ‘wisselen’.

Al is gratis ESPN sowieso nieuw voor mij, dat heb ik nog niet eerder gezien/gehoord (dat ligt vast aan mij, niet aan u).

 

Nog als toevoeging: U kunt het zenderpakket eens in de 30 dagen wisselen, als u dat in de laatste 30 dagen al gedaan heeft dan zou dat niet kunnen tot de 30 dagen voorbij zijn.

Voor Hussel was er sprake van KPN Compleet. Met KPN Compleet had je de keuze uit gratis Pluspakket of ESPN (Fox Sports heette dat destijds nog). Nu krijgen klanten met Hussel Pluspakket gratis en is er €5,00 entertainmentkorting mogelijk op bijvoorbeeld ESPN. 


Raar dat zulke dingen niet duidelijk worden gemaakt aan de klant. Nu zit ik echter nog steeds met een pluspakket én een ESPN pakket op volledig eigen kosten omdat men het telefonisch gewoon niet begrijpt (weet ik hoe lang in de wacht, doorverbonden naar verkeerde mensen, weer in de wacht en toen zomaar verbinding verbroken).

Dat wil ik niet. Dat plus-pakket mag er af en ik wil die korting dan wel over mijn ESPN pakket. Ik krijg het telefonisch, via de app, via de website en via de tv-box niet geregeld, dus als het via deze weg kan graag.


Met Hussel kun je niet meer wisselen @takirr. Naast het gratis Pluspakket krijg je €5,00 entertainmentkorting. Wil je niet de betaalde variant van ESPN, dan kun je dit pakket opzeggen. 


Maar je schreef: "en is er €5,00 entertainmentkorting mogelijk op bijvoorbeeld ESPN.". Ik begrijp het niet meer.


Het verbaast me verder ook dat niemand aan de telefoon deze informatie aan mij heeft kunnen geven, had een hoop kosten gescheeld.


Maar je schreef: "en is er €5,00 entertainmentkorting mogelijk op bijvoorbeeld ESPN.". Ik begrijp het niet meer.

Je krigjt inderdaad €5,00 entertainmentkorting. Deze korting is ook actief op jouw abonnement. Elke maand krijg jij €5,00 extra korting op jouw abonnement.Â