Wij hebben al heel veel jaren (>10) de volgende abonnementen van Telfort:
-
2x mobiel
-
1x thuis: internet, tv en vast bellen
Door combivooordeel hebben we 1x mobiel met 0,7 GB en 1x met 5 GB data (via combivoordeel is dit respectievelijk 1,4 GB en 10 GB) en de nodige korting. Kosten totaal per maand 79 Euro.
Ondertussen zijn de mobiele abonnementen automatisch over gegaan naar KPN, thuis volgt nog.
Ik zou beide mobiele abonnementen willen verlengen. Volgens de check zouden beide mobiele abonnementen verlengt kunnen worden naar een abonnement met onbeperkt bellen en 5 GB data voor 15 Euro per maand.
Mijn Telfort thuis abonnement die al sinds 2014 onveranderd loopt, zou ik zelf online kunnen aanpassen, waardoor deze 35 of 40 euro per maand kost (afhankelijk of ik het extra zender pakket inschakel) en waarbij ik vast bellen wil laten vervallen vanwege onbeperkt bellen in de mobiele abonnementen. Ik zou daardoor wel een nieuw jaarcontract aangaan.
Vanuit mijn Telfort combivoordeel heb ik 5 Euro korting en dubbele data.
Nu mijn vragen:
-
Als ik de twee mobiele KPN abonnementen (die eigenlijk Telfort abonnementen zijn) verleng en ik pas mijn Telfort thuis abonnement aan, waardoor deze weer voor een jaar is afgesloten, op welke kortingen kan ik dan nog aanspraak maken?
-
Kan ik in dit geval ook aanspraak maken op KPN compleet? En krijg ik dan van daaruit dubbele data op de mobiele abonnementen?
-
Ik neem aan dat ik mijn mobiele data dan niet meer 3 maanden mee kan nemen zoals nu nog het geval is?
-
Als ik mijn vanuit Telfort komende mobiele abonnementen verleng en mijn Telfort thuis abonnement wordt later dit jaar automatisch omgezet naar KPN, kom ik dan ook in aanmerking voor de Hussel voordelen? (als ik Telfort thuis nu wijzig, wordt er namelijk wel weer een jaarcontract afgesloten)
Het zijn heel wat vragen, maar het is me nog even niet helemaal duidelijk wanneer mijn oorspronkelijke Telfort abonnementen als KPN abonnement worden gezien en op welke acties en kortingen ik nu of straks aanspraak kan maken. Ik hoop dat iemand de mogelijkheden in mijn situatie eens kan verhelderen!