Skip to main content
Beantwoord

HBO Max en Eurosport via Combivoordelen mogelijk?

• April 20, 2025
  • 12 reacties
  • 211 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een vraag over HBO Max. Ik kan deze gratis krijgen via keuzevoordeel van KPN. Maar ik wil dan ook de add on sport hebben. Even voor de duidelijkheid HBO Max zelf zegt me niks ik wil juist de sport om Eurosport (wielrennen) te kijken zonder reclame. Dit abonnement kost 15 euro. Dus neem ik keuzevoordeel dan is HBO Max gratis en kan ik zelf voor 5 euro sport erbij nemen. Maar kan dit. Hoe weet HBO dat ik al abonnee ben via KPN en dat ik alleen add on van sport erbij wil. Ik hoop dat de vraag zo duidelijk is.

Beste antwoord door dp1972.

Zo en nu het vervolg. HBO Max gratis is geactiveerd via mijn keuzevoordeel. Dus ik heb nu hbo Max gratis. Maar ik wilde juist de sport toevoegen kan dit? Het antwoord is ja. Via de link hierboven van rowi ging ik naar hbo Max. Daar stond dat ik hbo Max had via kpn en of ik sport wilde toevoegen voor 5 euro per maand. Ja graag. Na datalek met iDeal en alles opnieuw sluiten en opstarten werkte alles. Ik heb nu eurosport zonder reclame en kan deze streamen naar mijn televisie. Bedankt. Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze info.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 20, 2025

Hallo ​@dp1972. ,

KPN biedt die extra aanvulling op HBO (nog) niet aan. Je zult dan dat abonnement bij HBO zelf moeten afsluiten. 

https://www.kpn.com/entertainment/hbomax

• April 20, 2025

https://auth.max.com/subscription

Via deze link zou je de sport add-on moeten kunnen toevoegen. Inloggen met je KPN account.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 21, 2025

Bedankt voor de reacties. Dan ga ik hbo Max als gratis voordeel aanzetten en dan kijken of ik sport kan toevoegen aan het account. Zou mooi zijn. Om de 15 minuten dezelfde reclames is wel erg irritant.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 21, 2025

Ik ben benieuwd. Tot op heden kon het zo niet. KPN zou dat mogelijk in de toekomst wel faciliteren, maar ik heb die melding nog niet gezien. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 21, 2025

Ja ik ook. Maar zo niet dan kan ik volgende maand weer overstappen naar iets anders. 

• April 21, 2025

https://auth.max.com/subscription

Via deze link zou je de sport add-on moeten kunnen toevoegen. Inloggen met je KPN account.

Ik bedoel natuurlijk het HBO Max account.

Ik weet dat bij andere providers deze methode ook werkt, alleen gaat het dan niet via de KPN factuur.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zou dit moeten weten, maar beken eerlijk: ik weet niet of het werkt. Daarom ben ik erg benieuwd naar je ervaring, ​@dp1972..

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 23, 2025

Ik heb keuzevoordeel nu omgezet naar HBO MAX en als die is geaccepteerd en geactiveerd zal ik proberen HBO MAX sport aan abonnement toe te voegen. Ik zal laten weten of dit gaat werken. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 23, 2025

Ik laat me graag verrassen. Maar een voorwaarde van HBO via KPN is dat je het abonnement bij HBO Max hebt opgezegd: 

https://www.kpn.com/entertainment/hbomax

Stap: 1

Zeg eerst op bij HBO Max

Check op de website van HBO Max(Opent in een nieuw tabblad) hoe je dat doet.

Stap: 2

Bestel 't bij ons

Bij KPN kun je niet kiezen voor de Sport Add-On. Want hoe zou die 5,00 extra betaald moeten worden? Rechtstreeks aan HBO waar je geen abonnement hebt lopen?

Destijds bij de introductie van HBO via KPN is gesteld dat deze mogelijkheid er mogelijk in de toekomst gaat komen. Inmiddels is dat zinnetje weggehaald. 

Ik heb er daarom een hard hoofd in. Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het je lukt.   

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • April 23, 2025

Ik heb geen abonnement bij HBO MAX dus opzeggen niet nodig 

En misschien dat KPN door krijgt dat dit een gemis is en dat ze het gaan regelen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • May 2, 2025

Zo en nu het vervolg. HBO Max gratis is geactiveerd via mijn keuzevoordeel. Dus ik heb nu hbo Max gratis. Maar ik wilde juist de sport toevoegen kan dit? Het antwoord is ja. Via de link hierboven van rowi ging ik naar hbo Max. Daar stond dat ik hbo Max had via kpn en of ik sport wilde toevoegen voor 5 euro per maand. Ja graag. Na datalek met iDeal en alles opnieuw sluiten en opstarten werkte alles. Ik heb nu eurosport zonder reclame en kan deze streamen naar mijn televisie. Bedankt. Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze info.

Jasper van KPN
Moderator

Dat is goed om te weten inderdaad, en voor jou ook want je kunt er nu gebruik van maken 🙂 Veel kijkplezier!