Skip to main content
Beantwoord

Heb sinds kort Multisim maar zie de Combivoordeel punten nog niet

• May 1, 2025
  • 8 reacties
  • 44 keer bekeken

Hi ​@Alexandra van KPN ,

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Sinds kort heb ik Multisim (voor smartwatch), maar ik zie de punten nog niet terug in mijn account.

Zou jij de punten kunnen (laten) toevoegen?

Dank alvast!

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Dank ​@markoverduin01, ik heb ze erbij gepakt. Als 't goed is zie je multisim nu wel bij je voordelen staan, klopt dat? Als ik nu kijk, zie ik ze staan. Laat maar weten of het klopt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@markoverduin01, ik begrijp dat jij de punten voor jouw nieuwe multisim nog niet terugzag in je overzicht. Ik heb voor het gemak even een eigen topic van je vraag gemaakt.

Ik ben naar een paar dingen benieuwd: Sinds wanneer heb je multisim in gebruik? Als het nét actief is, kan het even duren voordat je de punten ziet. En als je nu jouw Combivoordeel punten checkt in MijnKPN, zie je dan het juiste aantal punten staan?

Hoi ​@Alexandra van KPN ,

Multisim is in gebruik sinds 28/04, dus misschien is dat nog te kortdag inderdaad. Ik zie niet het juiste aantal punten in MijnKPN. Multisim (en bijbehorende punten) staan niet in het lijstje.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik kijk graag even met je mee ​@markoverduin01. Vul je je profiel zo volledig mogelijk in, inclusief je adresgegevens en je mobiele nummer, en geef je me daarna hier een seintje?

Dankjewel ​@Alexandra van KPN ! Ik heb mijn profiel even aangevuld.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dank ​@markoverduin01, ik heb ze erbij gepakt. Als 't goed is zie je multisim nu wel bij je voordelen staan, klopt dat? Als ik nu kijk, zie ik ze staan. Laat maar weten of het klopt.

Hi ​@Alexandra van KPN ,

Klopt, ik zie multisim er nu bij staan, heel fijn!

Enige wat nu nog niet klopt/werkt is optellen van het aantal punten.

Ik zit nu op 9 punten (level 3) en dit wordt ook juist weergegeven in de tabel:

Ik krijg nog steeds level 2 alleen op basis van 7 punten:

Als we die ook correct kunnen krijgen dan zou het helemaal klaar zijn. Maar misschien gebeurt dat vanzelf nog en heeft dat even tijd nodig.

@Alexandra van KPN : Puntenaantal heeft zichzelf ondertussen opgelost. Dank voor het meekijken!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te horen ​@markoverduin01! De punten moesten blijkbaar nog even verwerkt/bijgewerkt worden inderdaad. Goed dat alles nu klopt :)