Skip to main content
Beantwoord

Heb sinds kort Multisim maar zie de Combivoordeel punten nog niet

• February 6, 2026
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb sinds kort Multisim, maar deze wordt (nog) niet meegenomen in mijn combivoordeel.

Ik kan hem helaas ook niet zelf toevoegen door het huishouden te vullen.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Goedemorgen ​@SaintPierreNL en ook ​@driemaster.

We hebben hier terugkoppeling over gekregen! Normaalgesproken zou er automatisch een controle uitgevoerd moeten worden als er wijzigingen in een abonnement worden gedaan, om te zien of het Combivoordeel gewijzigd moet worden. Je hoort daarna een overzicht van je Combivoordeel per e-mail te ontvangen.

Dankzij dit topic, en nog één andere, is gebleken dat die controle niet uitgevoerd werd in het geval van Multisim. In dat geval moest de controle handmatig via onze klantenservice gedaan worden. Dit wordt nu zo snel mogelijk aangepast, zodat de controle op Combivoordeel voortaan óók bij Multisim gedaan wordt.

Dankjewel voor dit signaal, hierdoor hebben we deze verbetering kunnen doen. Als bij jou de punten nog niet kloppen ​@SaintPierreNL, maak dan een belafspraak, dan helpt onze klantenservice je om jouw Combivoordeel kloppend te maken!

5 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@SaintPierreNL, logisch dat je al je abonnementen aan je Combivoordeel wilt koppelen. Heb je het in MijnKPN via de Combivoordeel pagina (onder je profiel rechtsboven) geprobeerd? Zo ja, wat gebeurt er als je dat probeert? En is het abonnement al wel actief?

Lukt het op die manier niet, maak dan een belafspraak. Een van onze collega's van de klantenservice kijkt het voor je na, kan de juiste verificatie doen en helpt je om het op te lossen.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 9, 2026

@Alexandra van KPN ‘t Lijkt een issue te zijn aan jullie kant. Ikzelf en een mede community lid hadden hetzelfde probleem. Na verificatie en doorgestuurd naar juiste afdeling, is het juiste aantal punten nu wel zichtbaar. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen ​@SaintPierreNL en ook ​@driemaster.

We hebben hier terugkoppeling over gekregen! Normaalgesproken zou er automatisch een controle uitgevoerd moeten worden als er wijzigingen in een abonnement worden gedaan, om te zien of het Combivoordeel gewijzigd moet worden. Je hoort daarna een overzicht van je Combivoordeel per e-mail te ontvangen.

Dankzij dit topic, en nog één andere, is gebleken dat die controle niet uitgevoerd werd in het geval van Multisim. In dat geval moest de controle handmatig via onze klantenservice gedaan worden. Dit wordt nu zo snel mogelijk aangepast, zodat de controle op Combivoordeel voortaan óók bij Multisim gedaan wordt.

Dankjewel voor dit signaal, hierdoor hebben we deze verbetering kunnen doen. Als bij jou de punten nog niet kloppen ​@SaintPierreNL, maak dan een belafspraak, dan helpt onze klantenservice je om jouw Combivoordeel kloppend te maken!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2026

Hi Alexandra,

dank voor je uitgebreide toelichting, top! Gisteren heb ik een dame van de KPN klantenservice gesproken en ze vertelde me dat ik tot het einde van de maand moest wachten vooraleer de combikorting (en het volgende level) zichtbaar zou zijn.

Dus ik wacht dat wel even af.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2026

Nou, helaas nog geen niveau 3. Inmiddels wel de multisim abonnement in rekening gebracht...