Ik zal beginnen met een situatieschets:
Tot iets meer dan een maand geleden had ik bij KPN alleen een mobiel abonnement (ex-Telfort). Toen ben ik verhuisd en heb éérst via MijnKPN mijn verhuizing doorgegeven, en vervolgens op mijn nieuwe adres een nieuw mobiel abonnement én een Thuis-abonnement (TV+Internet) afgesloten, met Husselvoordeel (Spotify Premium). Monteur geweest voor de installatie van internet+TV, Spotify Premium goed overgezet, alles in orde.
Tot ik op 17 augustus de volgende sms ontving:
"Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN”
Meteen via MijnKPN gecheckt of er dan misschien ergens iets verkeerd stond, want als het goed is zou alles gewoon op mijn nieuwe adres moeten staan en zou bovenstaande niet kloppen. Maar in MijnKPN bleek alles op mijn nieuwe adres te staan. Ik ging er dus vanuit dat de sms was verstuurd door een fout in het systeem die misschien alweer was opgelost, en anders zou ik een week later wel gebeld worden en zouden we het probleem wel op moeten kunnen lossen.
Dat telefoontje is echter nooit gekomen. Wél kreeg ik op 8 september ineens deze email:
|
|
|
|
Nogmaals MijnKPN gecheckt, alles staat nog steeds op mijn nieuwe adres. Dus volgens mij voldoe ik prima aan de voorwaarden voor KPN Hussel en zijn mijn voordelen dan ook ten onrechte beëindigd…
Bij voorbaat dank voor de hulp,
Milco