Skip to main content

Beste KPN Vrijdag 27 November stopt mijn huidige abonnement bij jullie ik ben dan één jaar klant van KPN voorheen Telfort nu maken jullie reclame voor Super WiFi bij het afsluiten van een contract terwijl ik het met een schamele 50mb moet doen is het mogelijk dat ik of korting op 100mb abonnement krijg of ook gratis Super WiFi wanneer (en als) ik mijn contract verleng bij jullie want ik betaal teveel voor te weinig 

De verleiding om over te stappen op de concurrentie wordt anders wel heel verleidelijk

Uw abonnement stopt niet maar loopt gewoon door. Wel wordt het maandelijks opzegbaar. U kunt niet verlengen. Om nieuwe klant te worden moet u eerst zes maanden geen klant zijn geweest. En dan de snelheid.  Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres?https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


En de snelheid word niet hoger door SuperWiFi's. Als er nu 50 mbit binnen komt, dan blijft dat zo. Ook al installeer je 10 SuperWiFi's. 


 


En de snelheid word niet hoger door SuperWiFi's. Als er nu 50 mbit binnen komt, dan blijft dat zo. Ook al installeer je 10 SuperWiFi's. 

Wie zegt er dat ik überhaupt 50mb binnenkrijg ik woon in een apt


Juist wat ik wil zien staat er niet op


En de snelheid word niet hoger door SuperWiFi's. Als er nu 50 mbit binnen komt, dan blijft dat zo. Ook al installeer je 10 SuperWiFi's. 

Wie zegt er dat ik überhaupt 50mb binnenkrijg ik woon in een apt

Nou ja ... u zegt zelf: "terwijl ik het met een schamele 50mb moet doen".


Juist wat ik wil zien staat er niet op

Dit wil @Joep1965 zien.


Juist wat ik wil zien staat er niet op

Dit wil @Joep1965 zien.

Precies daar wordt @Joep1965  gelukkig van.:wink:


Juist wat ik wil zien staat er niet op

Dit wil @Joep1965 zien.

Precies daar wordt @Joep1965  gelukkig van.:wink:

Omdat ik een WiFi versterker tijdelijk kan lenen


Maar het is goed mannen fijn te weten dat er zoveel experts rond lopen op deze chat ✌🏻


Mooi hè en het kost helemaal niets hoe is dat dan wel niet?

 

Waarom overigens geen vrouwen?