Skip to main content
Beantwoord

Het lukt mij niet om een huishouden aan te maken

• September 12, 2025
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

ik heb van alles al geprobeerd maar ik kan geen huishouden aanmaken al 2 dagen niet, nu heb ik tijd wil ik bellen maar is er geen een lijn beschikbaar omdat ze dicht zitten kan iemand mij hiermee helpen het gezin zit nu zonder 4G omdat ik geen MBs kan delen

mvg Luc 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Luc 6, welkom op onze community! Is het in de tussentijd nog gelukt? We hebben hier ook een handig artikel over op onze kennisbank trouwens:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 14, 2025

Hallo ​@Luc 6 ,

nu heb ik tijd wil ik bellen maar is er geen een lijn beschikbaar omdat ze dicht zitten

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt door de klantenservice teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Hoi ​@Luc 6, welkom op onze community! Is het in de tussentijd nog gelukt? We hebben hier ook een handig artikel over op onze kennisbank trouwens:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 21, 2025

Hallo ​@Luc 6 ,

nu heb ik tijd wil ik bellen maar is er geen een lijn beschikbaar omdat ze dicht zitten

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt door de klantenservice teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

@Luc 6 

Is het aanmaken van een huishouden gelukt via de klantenservice?