Ik krijg het niet voor elkaar om het telefoonnummer uit mijn kpn compleet te verwijderen. Deze persoon is niet meer woonachtig op het adres en maakt geen deel meer uit van het gezin.
Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt
Ik krijg het niet voor elkaar om het telefoonnummer uit mijn kpn compleet te verwijderen. Deze persoon is niet meer woonachtig op het adres en maakt geen deel meer uit van het gezin.
Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt
Hallo
Hallo
Hallo, ik kan dat nergens terugvinden?
Hallo
Hallo
Hallo
Hallo
Heel fijn! Alvast bedankt!!
Hallo
Ga naar het betreffende product
Klik op meer opties
Klik op abonnement
klik op dit abonnement verbergen, lees verwijderen.
Succes.
Hi
Zo niet, laat het dan gerust hier weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief de juiste nummers en het nummer dat verwijderd moet worden uit jouw Compleet voordelen. Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Geef je me daarna hier een seintje? Dan kijk ik even met je mee.
Hi
Zo niet, laat het dan gerust hier weten. Vul dan ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief de juiste nummers en het nummer dat verwijderd moet worden uit jouw Compleet voordelen. Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Geef je me daarna hier een seintje? Dan kijk ik even met je mee.
Hoi,
Hi
Hi
Hoi, ik heb het telefoonnummer vermeld in persoonlijke opmerkingen op mijn profiel. Ik hoop dat het op deze manier wel gaat lukken.
Hoi, bij deze mijn profiel bijgewerkt op jouw verzoek.
Het nummer staat trouwens nog wel geregistreerd op jouw adres. Dat geeft niet, maar het lijkt erop dat de contractant het adres nog niet heeft aangepast. Dan weet je daarvan. De contractant kan het adres zelf aanpassen via MijnKPN.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.