Skip to main content
Beantwoord

Het lukt niet om Combivoordeel te activeren

• September 15, 2026
  • 9 reacties
  • 264 keer bekeken

Ik heb een vraag over Combivoordeel, ik heb een mobiel abonnement, tv en internet maar ik kan geen combivoordeel kiezen of activeren, hoe doe ik dit?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Een hele goedemorgen ​@FireF0x.NL en welkom op de KPN Community!

Goed dat je je klantgegevens al in je Community profiel hebt ingevuld. Daardoor konden we meteen met je meekijken.

Ik heb inmiddels een huishouden voor je geregistreerd. Daarmee zijn je producten aan elkaar gekoppeld voor Combivoordeel. Als het goed is, zie je de koppeling in de loop van vandaag ook terug in de MijnKPN App.

Wil je later vandaag of morgen even controleren of Combivoordeel daar goed zichtbaar is? Als het dan nog niet goed staat, laat het gerust hier weten. Dan kijken we verder 😊

9 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 16, 2026

Dat kun je in de MijnKPN-app instellen als je punten genoeg gespaard hebt, dat geeft de app wel aan. ​@FireF0x.NL 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2026

Dat snap ik echter het werkt helaas niet, dus ik dacht wellicht gaat er iets verkeerd

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 16, 2026

Hallo ​@FireF0x.NL ,

Kan het zijn dat je net gisteren een abonnement hebt afgesloten? Het duurt namelijk ongeveer twee werkdagen voordat alle KPN-systemen bijgewerkt zijn.  

Wat ook kan, is dat jouw adresgegevens niet gelijk zijn bij de verschillende abonnementen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2026

Ah, abonnement is actief sinds maandag ochtend, dus dan zal dat het zijn. De adres gegevens zijn wel gelijk aan elkaar. Dan wachten we het even af!!

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 17, 2026

Het zou moeten werken.. wellicht toch even richting klanten service aangezien alles wel klopt.
Kan geen huishouden aanmaken want foutmelding, en combivoordelen werken ook niet.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • September 17, 2026

Goed dat je je klantgegevens al in je Community profiel hebt ingevuld. Daardoor konden we meteen met je meekijken.

Ik heb inmiddels een huishouden voor je geregistreerd. Daarmee zijn je producten aan elkaar gekoppeld voor Combivoordeel. Als het goed is, zie je de koppeling in de loop van vandaag ook terug in de MijnKPN App.

Wil je later vandaag of morgen even controleren of Combivoordeel daar goed zichtbaar is? Als het dan nog niet goed staat, laat het gerust hier weten. Dan kijken we verder 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 17, 2026

Het werkt !! ben toch wel benieuwd waar het euvel zat maar voor nu heel erg bedankt !!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 17, 2026

Het werkt !! ben toch wel benieuwd waar het euvel zat maar voor nu heel erg bedankt !!

Mijn vader zei vroeger altijd als men vroeg hoe kan dat nu?
‘Oorzaak drank.’
Dus zeg ik het ook, dan zijn we er uit. 😎

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 21, 2026

Yes, fijn dat het werkt! Hopelijk heb je een leuk voordeel gekozen. 😊 Weet dat je altijd nog kunt switchen, dus het is ook leuk om eens iets anders uit te proberen.

Je andere vraag kan ik helaas niet beantwoorden. Ik lees wel vaker dat dit online niet lukt, dus daar gaan we eens induiken. Wie weet komen we erachter waar het misgaat.