Ik heb hetzelfde probleem als hierboven, maar de klantenservice is niet bereikbaar. Mijn hele gezin heeft een abonnement bij KPN. Ik ben als eerste overgestapt naar KPN, daarna mijn oudste dochter, vorige maand mijn man en vandaag onze jongste dochter.
Het abonnement van mijn eigen nummer, het nummer van mijn man en het nummer van mijn jongste dochter, staan op mijn naam. Alleen mijn oudste (ook minderjarige) dochter heeft een abonnement op haar eigen naam. Alle 4 de nummers staan in mijn KPN-app. Ik ben de enige die deze app heeft. Waarom dit zo is? Geen idee, volgens KPN was dit de beste manier.
Toen wij dit allemaal regelden is beloofd dat zowel mijn man als ikzelf MB's zouden kunnen delen met de kinderen. Nu blijkt dat alleen ik MB's kan delen met mijn oudste dochter. In de app Mijn KPN zie ik alle 4 nummers. Als ik naar het nummer van mijn man ga, is daar ook de optie ‘MB's delen’ maar vervolgens is er geen optie om iets te delen met iemand.
Vanuit mijn eigen nummers kan ik ook alleen MB's delen met mijn oudste dochter, het is niet mogelijk MB's te delen met mijn man of jongste dochter.
Dit is niet wat de KPN ons beloofd heeft. Wat is de oplossing? Ik wil MB's blijven delen met onze oudste, mijn man met onze jongste.