Ik wil graag het telefoonnummer van mijn zoon toevoegen aan mijn huishouden, zodat we onderling Mb’s kunnen delen, maar dit lukt. Het wordt niet echt duidelijk waarom het niet lukt.
Vriendelijke groet,
Misha Hage
Ik wil graag het telefoonnummer van mijn zoon toevoegen aan mijn huishouden, zodat we onderling Mb’s kunnen delen, maar dit lukt. Het wordt niet echt duidelijk waarom het niet lukt.
Vriendelijke groet,
Misha Hage
Waarschijnlijk is dit één van de meest voorkomende problemen op dit moment
Als je geen MB's kunt delen dan maakt het betreffende nummer waarnaar je MB's wilt overschrijven, geen deel uit van de voordelen. Het beste is om dan van Maandag t/m Vrijdag tussen 8:00 en 18:00 of Zaterdag van 8:00 tot 17:00 telefonisch contact op te nemen met de klantenservice op 0800-0402.
Via de telefonische klantenservice is het sneller en gemakkelijker het telefoonnummer toegevoegd te krijgen aan de voordelen.
Controleren of het betreffende nummer waarnaar je MB's wilt overschrijven is aangemeld? Dit kan via de website op Mijn KPN → Producten → Bekijk uw voordelen. Liever via de Mijn KPN app controleren? Open de App en ga naar → Profiel → Abonnementen - > Voordelen bekijken.
Hoi
Naast het delen van MB's krijg je ook de korting niet verwerkt op het abonnement. Deze korting werkt niet met terugwerkende kracht. Als je de korting wilt ontvangen is het dus wel raadzaam jezelf hier snel nog even voor aan te melden, zou zonde zijn om zelfs die besparing mis te lopen.
Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het is gelukt! Je kan nu weer MB's delen met jouw zoon.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.