Skip to main content
Beantwoord

Hoe activeer ik de KPN Voordelen voor mijn abonnementen?

• January 17, 2025
  • 1 reactie
  • 282 keer bekeken

Sinds enkele dagen heb naast een telefoonabonnement (sim only) ook internet/tv via kpn. Dit zou betekenen dat ik combi voordeel zou moeten ontvangen. Nu staan deze producten niet met elkaar gekoppeld in de app en als ik deze check via de site doe, zie ik staan dat ik het niet gekoppeld zijn.

Hoe kan ik deze abonnementen met mekaar koppelen, zodat ik combi voordeel kan ontvangen? Als ik opzoek ga naar een telefoonnummer voor de klantenservice, dan is dit ook onmogelijke taak, kan nergens een telefoonnummer vinden.

Beste kpn, hoe kan ik mijn abonnementen met elkaar koppelen zodat ik combi voordeel kan ontvangen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Michielr83 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

bron: 

Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice om dit te regelen. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Zelf bellen naar 0800-0402, of contact zoeken via Facebook of X zijn alternatieven. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hallo ​@Michielr83 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

bron: 

Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice om dit te regelen. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Zelf bellen naar 0800-0402, of contact zoeken via Facebook of X zijn alternatieven.Â