Lees bij KPN dat netflix per 4 februari gratis wordt, afhankelijk van je abonnement. Nu heb ik 5 euro entertainment korting op Netfix basis. Moet ik Netfix nu opzeggen en me weer opnieuw aanmelden? of wordt het abonnement bij de volgende factuur automatisch aangepast?
Hoe activeer ik gratis Netflix?
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Moet ik Netfix nu opzeggen en me weer opnieuw aanmelden?
Jouw goede vraag is inmiddels beantwoord
Je krijgt niet automatisch de nieuwe Combivoordelen, tenzij je zelf de nieuwe voordelen kiest óf als er iets wijzigt aan jouw abonnement. Heb je een internet en mobiel abonnement bij ons, dan kun je Netflix als keuzevoordeel kiezen in MijnKPN.
Bekijk eerst welke voordelen het beste bij jouw situatie passen voordat je een keuze maakt. Je kunt namelijk niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert. Het is dus belangrijk om goed te overwegen of je wilt overstappen naar de nieuwe voordelen.
Hou dit ook in gedachten als je iets aan je abonnement gaat veranderen. Je kunt dan niet terug naar de oude voordelen.
Lees alle informatie hierover op;
Moet ik Netfix nu opzeggen en me weer opnieuw aanmelden?
Heb je een abonnement rechtstreeks bij Netflix en wil je Netflix als Keuzevoordeel? Dan hoef je je huidige abonnement niet eerst op te zeggen.
Hoe werkt het?
- In MijnKPN kies je voor Netflix als keuzevoordeel
- Na je bestelling van Netflix als keuzevoordeel krijg je van ons een e-mail met instructies
- Je koppelt je (bestaande) Netflix-account aan KPN
- Tijdens het activeren log je in met je Netflix-gebruikersnaam en wachtwoord
- Je huidige Netflix-abonnement stopt automatisch
Heb je al Netflix abonnement via KPN?
Hoe werkt het?
- Kies Netflix als Keuzevoordeel in MijnKPN
- Zodra je bestelling is afgerond, is de overstap geregeld. Je hoeft verder niets te doen.
Uitzondering “Netflix via KPN factuur” - Online aankoop
Betaal je je Netflix-abonnement via KPN en wil je overstappen naar Keuzevoordeel? Dan moet je eerst je huidige Netflix-abonnement stopzetten.
Hoe doe je dat?
- Zeg je Netflix-abonnement op via de Netflix-app op je KPN tv-ontvanger of via je Netflix-account.
- Je Netflix-abonnement loopt nog 30 dagen door na je laatste betaling.
- Zodra Netflix ons laat weten dat je abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Dit kan een paar dagen duren.
We werken aan een verbetering, zodat je in de toekomst niet meer hoeft op te zeggen en te wachten. We verwachten dat dit eind februari beschikbaar is.
Heb je Netflix gekozen als keuzevoordeel en wil je Netflix activeren? Lees hier meer over Netflix activeren
Lees hier de veelgestelde vragen over Combivoordeel en keuzevoordeel
In MijnKPN zie je in welk Combivoordeel level je zit, hoeveel punten je hebt en hoeveel je er nog nodig hebt voor het volgende level.
Bekijk je keuzevoordeel in MijnKPN (tabblad Voor Jou → Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.